loading...
آموزش‌های ویدیویی
hossein parto بازدید : 497 یکشنبه 22 مهر 1397 نظرات (0)

یادگیری زبان انگلیسی

حاضر واقعاً خوب بازی می‌کند. جمعیت آن‌ها را تشویق می‌کند.

 یادگیری زبان انگلیسی بسش

صفحه ۸۵ هفتاد و پنج صفحه ساده و سادآموزش زبان انگلیسیه را ارائه می‌دهدما همچنین می‌توانیم از present (به جای گذشته) برای تعریف یک داستان استفاده کنیم. این باعث می‌شود که عمل به نظر مستقیم‌تر به نظر برسد، گویی در حال حاضر در حال رخ دادن است.من بیرون  یادگیری زبان انگلیسی بانک ایستاده‌ام و یک نفر به من نزدیک می‌شود و بازویم را می‌گیرد.ما همچنین از حال حاضر برای اعمال فیلم‌ها، نمایش‌ها و کتاب‌ها استفاده می‌کنیم.مکبث شاه اسکاتلند را که در قصر خود اقامت دارد مورد قتل قرار داد.نکته: ما همچنین می‌توانیم از ساده یادگیری زبان انگلیسی  کنونی با فعل اجرایی، به عنوان مثال وعده استفاده کنیم. ۱۶ (۳) من قول می‌دهم که فراموش نخواهم کرد. پیشنهاد می‌کنم برویم. بله، موافقم.برای مثال ساده بعد از اینجا / آنجا، * ۴۹ (۳ b).نکته ساده کنونی در سرخط خبره‌ای اخیر مورد استفاده قرار می‌گ یادگیری زبان انگلیسی یرد: راه‌آهن راه‌آهن بالا می‌رود. در سبک عادی ما از حال حاضر استفاده می‌کنیم: قطارهای راه‌آهن بالا رفته‌اند.انواع گزارش دهیما می‌توانیم کلمه نوشته شده با یک فایل ساده را گزارش کنیم و بیانیه نوشتاری موجود در حال حاضر را مشاهده کنیم.در روزنامه نوش یادگیری زبان انگلیسی ته شده بود که there's اعتصاب خواهد کرد.این اخطار به مسافران هشدار می‌دهد که مراقب باشند. نامه همه چیز را توضیح می‌دهد.ما همچنین می‌توانیم این کار را با گزارش‌هایی از کلماتی که اخیراً شنیده‌ایم، انجام دهیم. ۲۶۸ (۱ a)آقای آدامز می‌گوید: ش یادگیری زبان انگلیسی کسپیر بزرگ‌ترین نویسنده است.آیندهما می‌توانیم از حال حاضر برای صحبت در مورد آنچه که فرد برای انجام دادن و ارائه ساده برای کارها و رویدادهایی که بخشی از یک برنامه زمانی هستند، صحبت کنیم. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * یادگیری زبان انگلیسی  * * * * * * * * * * * * *فردا صبح قایق ساعت شش وارد روتردام می‌شود.ما همچنین از ساده کنونی در برخی از عبارات فرعی زمان آینده استفاده می‌کنیم. * اگر فردا به هر کمکی نیاز داشتید، بگذارید بدانم.۶۵ ارائه کامل و گذشته سادههمه مغازه‌هادبی: یادگیری زبان انگلیسی  آیا فروشگاهی را دیده‌ای که در خیابان اصلی باز شده‌است؟آ ره، هفته پیش باز شد، نه؟ هنوز نیامده بودم.دبی: دیروز رفتم. واقعاً خوب است. من یک دستکش خریدم. زمستان آینده به ایتالیا می‌رویم و من می‌توانم آنجا لباس بخرم.نیکولا: در حقیقت برای قرن‌ها یادگیری زبان انگلیسی  اسکی نکردم. من چند تا اسکی دارم - سال‌ها بود که آن‌ها را داشتم. وقتی کوچک‌تر بودم، خیلی زیاد اسکی می‌کردم.کجا رفتی؟نیکولا: ما چند بار به اتریش رفتیم.دبی: من دو بار به اسکاتلند رفته‌ام اما هیچ وقت در خارج از کشور اسکی نکرده‌ام. من واقعاً به دنب یادگیری زبان انگلیسی ال ایتالیا هستم.

 

۹ verb tenses و ASPECTS۱ فرم یادگیری زبان انگلیسی 

 

 یادگیری زبان انگلیسی صفحه ۸۶

حال حاضر کامل: یادگیری زبان انگلیسی 

از سادگی گذشت:

 

ارائه participle گذشته + گذشته

فرم پیشین

 

من / شما / آن‌ها باز کرده‌اند / او باز شده‌است.منفی

کسی باز شد

 

من / شما / آن‌ها هنوز باز نشده اند او باز نشده استسوال‌ها

کسی باز نشد

 

آیا من / شما / آن‌ها باز شده‌اند؟آیا او باز شده‌است؟

کسی در رو باز کرده؟

 

برخی از فرم‌های گذشته و گذشته نامنظم هستند، به طور مثال دیده می‌شوند، خریداری می‌شوند. * ۳۰۰بهترین کمکی همیشه باید داشته باشد.آن‌ها مغازه را باز نکردند و من هم به خودم صدمه نمی‌زنم.در مقابل سوالات ساده و نکات منفی که ما استفاده می‌کنیم و فرم اصلی of  یادگیری زبان انگلیسی باز نشده و باز آموزش زبان انگلیسینشده است؟نکته: برخی قواعد املایی برای فرم ویرایش وجود دارد.اضافه کردن d پس از e: ۲۹۱ (۱)دوبل کردن برخی حروف صامت: توقف توقف در ۲۹۳تغییر Y به i: با عجله با شتاب با ۲۹۴ B به منظور پایان یافتن: ۲۹۱ (۲) شتاب گرفت.۲ استفاده  یادگیری زبان انگلیسی از وضعیت فعلیحال حاضر در مورد گذشته و در حال حاضر به ما می‌گوید. ما از آن برای اقدام در دوره پیش رو استفاده می‌کنیم.مغازه باز شده‌است. مهمان‌ها رسیدند.این پست هنوز نیامده است. تا حالا سوار اسب شدی؟بازدید کنندگان بدین معناست که بازدیدک یادگیری زبان انگلیسی نندگان در این جا حضور دارند.ما همچنین می‌توانیم از present برای کاره‌ای تکراری استفاده کنیم.دبی "دوبار به اسکاتلند رفته" من چندین بار سوارش شدم ما اغلب در مورد مهاجرت و مهاجرت صحبت کردیم.ما همچنین می‌توانیم از حال حاضر برای ایالات استف یادگیری زبان انگلیسی اده کنیم.من سال‌ها این لوازم اسکی رو داشتم. مغازه یک هفته باز است. من همیشه از شما و دایانا خبر دارم.برخی از حالت‌های معمول با حال حاضر، اخیراً، اخیراً، تا کنون، تا کنون، تا کنون، و هرگز، امروز، امروز، امروز، برای هفته‌ها / سال‌ها، از سال ۱۹۸۸ وجود دارند. برخی از اینها نیز با ساده کردن گذشته مورد استفاده قرار می‌گیرند. ۵نکته برای رفتن و رفتن به، * ۸۴ (۶).یادگیری زبان انگلیسی

 

صفحه ۸۷۶۵ به طور کامل و ساده به حال ح یادگیری زبان انگلیسی اضر می‌رسند۳ استفاده از ساده گذشتهما از گذشته ساده برای عمل در گذشته استفاده می‌کنیم.مغازه هفته پیش باز شد من دیروز یه سری دستکش خریدمزمین‌لرزه در سال ۱۹۰۵ اتفاق افتاد. بد خوابیدم.اولین المپیک زمستانی چه یادگیری زبان انگلیسی  زمانی برگزار می‌شود؟ زمان عمل (هفته گذشته) پایان‌یافته است.گذشته، زمان نرمال داستان است.روزی شاهزاده خانم به جنگل رفت و کنار نهر نشست.برخی از حالت‌های معمول در مقایسه با گذشته، امروز صبح / شب، یک هفته پیش، یک هفته یا یک  یادگیری زبان انگلیسی هفته پیش، در ساعت یازده، سه شنبه، درست چند روز پیش، درست چند روز بعد، بعد از آن،که. برخی از اینها نیز با وضعیت فعلی کامل مورد استفاده قرار می‌گیرند. ۵نکته: در گذشته ما اغلب می‌گوییم که چه زمانی این اقدام رخ داده‌است.دیروز یک دستکش خرید.. دیروز رفتم مغازه واقعاً خوبه.. من یه کم دستکش خریدمواضح است که این اقدام دیروز اتفاق افتاد.گاهی اوقات هیچ عبارتی در کار نیست، اما ما زمان معینی را در گذشته درک می‌کنیم.من صبحانه نمی‌خورم. خواهرم این عکس را گرفت. ب یک عبارت با زمان قبل به معنی زمان تمام است. این شامل حال حاضر نمی‌شود حتی اگر ما آن را از زمان حال اندازه‌گیری کنیم. این جملات را مقایسه کنید.من آن فیلم را در روز چهارشنبه / دو روز پیش دیدم.من آن فیلم را دیده‌ام.ب همچنین می‌توانیم از ساده گذشته برای اقدامات تکراری استفاده کنیم.ما چند بار به اتریش رفتیم. بچه‌ها همیشه در باغ بازی می‌کردند.ما همچنین می‌توانیم از روش ساده گذشته برای حالات استفاده کنیم.در آن زمان من کوچک‌تر بودم. رومیان امپراتوری عظیمی داشتند. چند هفته در ریوی باقی ماندیم.نکته الف راه‌های دیگری برای بیان اقدامات تکراری در گذشته وجود دارد. * ۱۰۰ما به اتریش می‌رفتیم. بچه‌ها همیشه در باغ بازی می‌کردند.ب) برای زمان گذشته در یک درخواست آزمایشی، به طور مثال / بخواهید چیزی از شما بپرسم، * تبصره ۶۱ (۱) توجه کنید.برای آخرین لحظه، چیزی غیر واقعی بیان کردم، به عنوان مثال، ای کاش پول بیشتری داشتم، * ۲۴۱ (۳).برای بیان یک اقدام احتمالی آینده، به طور مثال اگر به شما گفته باشم، خواهید خندید، ۲۵۷ (۴ c).۴ حال حاضر کامل و یا ساده است؟این انتخاب به این بستگی دارد که گوینده این عمل را مطابق زمان حال یا گذشته بداند.مغازه باز شده‌است.این مغازه هفته گذشته افتتاح شد.این دو جمله می‌توانند به همان عمل اشاره کنند. حال حاضر چیزی در مورد زمان حاضر به ما می‌گوید: فروشگاه اکنون باز است. اما گذشته بسیار ساده است (هفته گذشته). در مورد زمان حاضر به ما نمی‌گوید.

حال: یادگیری زبان انگلیسی 

 یادگیری زبان انگلیسی مغازه باز شده‌است. (پس حالا باز است.)

گذشته:ر

 یادگیری زبان انگلیسی  یادگیری زبان انگلیسی این مغازه هفته گذشته افتتاح شد. بسیار خوب عمل می‌کند.این مغازه هفته گذشته افتتاح شد. سپس دو روز بعد دوباره بسته شد.

حال:

ماشین خراب شده‌است. (بنابراین من هیچ ارتباطی ندا یادگیری زبان انگلیسی رم)

گذشته: یادگیری زبان انگلیسی 

 یادگیری زبان انگلیسی اتومبیل از هم جدا شد. هنوز از جاده خارج نشده.اتو یادگیری زبان انگلیسی مبیل از هم جدا شد.. ولی خوشبختانه دوباره شرو یادگیری زبان انگلیسی ع کردیم

 

۹ verb tenses و صفحه ۸۸زمانی که ما از حال حاضر برای  یادگیری زبان انگلیسی یک دولت استفاده می‌کنیم، به این معنی است که اکنون دولت هنوز وجود دارد.اگر دولت به پایان برسد، ما از گذشته استفاده می‌کنیم.من سال‌ها این چوب اسکی رو داشتممن اون لوازم اسکی رو برای سال‌ها داشتم. (سپس آن‌ها را فروختم) از ساعت یادگیری زبان انگلیسی  سه اینجا بوده‌ام.سه ساعت بعد از آن، حدود ساعت پنج از آن بیرون آمده بودم. (سپس ترکش کردم)، گذشته را برای یک اقدام مقایسه یادگیری زبان انگلیسیکنید.من این اسکی رو سال‌ها پیش خریدم من ساعت ۳ صبح اومدم اینجاهنگامی که از present برای کاره‌ای تکراری استفاده  یادگیری زبان انگلیسی می‌کنیم، به این معنی است که این عمل ممکن است دوباره رخ دهد. آخرین ابزار ساده این است که مجموعه‌ای از کنش‌ها به پایان رسیده‌اند.Gayle در بیش از پنجاه فیلم بازی کرده‌است. (حرفه او تا به امروز ادامه داشته‌است) Gayle در بیش از پنجاه فیلم با یادگیری زبان انگلیسی زی کرده‌است. (او مرده‌است، یا کار او پایان‌یافته است.). این اخبار رو ببینیک حادثه جدی در the رخ داده‌است. در ساعت ده صبح، هنگامی که یک کامیون از کنترل خارج شد و با یک اتومبیل تصادف کرد، ساعت ده صبح اتفاق افتاد … عالی حال حاضر برای اعلام ح یادگیری زبان انگلیسی قیقت تصادف و ساده کردن جزئیات برای جزئیاتی مانند زمان و چگونگی رخ دادن آن استفاده می‌شود. ما اغلب برای اولین بار در مورد یک موضوع و مطالب ساده گذشته برای جزییات استفاده می‌کنیم.من همین الان داشتم برای اسکی روی اسکی بازی می‌کر یادگیری زبان انگلیسی دم اوه، کجا رفتی؟درخواست شما را کرده‌اید؟ بله، سال‌ها پیش آن را فرستادم.۵ Adverbials زمان با حال حاضر و بسیار سادهبرخی از adverbials که با هر دو شکل استفاده می‌شوند، اخیراً، به تازگی، دو بار و غیره، امروز، امروز صبح / هفته و غیره و از آن زمان  یادگیری زبان انگلیسی به کار برده می‌شوند. برای استفاده آمریکایی، * ۳۰۳ (۶).به تازگی تفاوت چندانی در مفهوم وجود ندارد.همین الان اخبار رو شنیدم. همین الان اخبار رو شنیدمما اخیراً خونه را ترک کردیم.. ما تازه خونه رو ترک کردیماین نمونه‌ها را با هم مقایسه کنید.من قبلاً این خبرر را شنیده‌ام. (قبل از این)قبل از اینکه به من بگی می دونستم (قبل از اون)یک‌بار، دو بار و غیره با میانگین فعلی تعداد دفعاتی که این اقدام در حال حاضر رخ داده‌است.بارها و بارها به اسکاتلند رفته بودیم.این سومین باری است که ماشین من این ماه شکس یادگیری زبان انگلیسی ته شد.با گذشته ساده زمانی معمولاً به معنای ' در یک زمان در گذشته‌است ". یک‌بار به اسکاتلند رفتیم.هرگز با ابزار کامل فعلی در تمام مدت تا به حال حاضر نشده است. با گذشته ساده آن به یک دوره کامل اشاره دارد.تا حالا نمایشگاه our رو دیدی؟ تا حالا نما یادگیری زبان انگلیسی یشگاه old رو دیدی؟ما می‌توانیم از این صبح، امروز و امروز با زمانی که زمان حاضر را شامل می‌شوند، استفاده کنیم. وقتی زمان تمام شد، ما از گذشته استفاده می‌کنیم.امروز صبح باد می‌وزید. (صبح هنوز تمام نشده است.)صبح آن روز باد می‌وزید. (آن بعدازظهر یادگیری زبان انگلیسی  یا عصر است.)

 یادگیری زبان انگلیسی سس

صفحه از پشت به جلو حرک یادگیری زبان انگلیسی ت می‌کندامروزه تفاوت چندانی در مفهوم وجود ندارد.امروز باد می‌وزید. (روز هنوز تمام نشده است.)امروز باد می‌وزید. (روز به پایان می‌رسد.)هر دو جمله در اواخر روز گفته می‌شود. دوم باید عصر باشد. سخنران روز را به پایان می‌رساند.ما از present در این هرفته / ماه / سال، زمانی که میانگین کل زمان را داریم، استفاده می‌کنیم.من این هفته خیلی تلویزیون دیده‌ام.ما از یک زمان ساده برای یک زمان در طول دوره استفاده می‌کنیم.یک برنامه جالب در این هفته دیدم.ممکن است این را در جمعه حدود دو یا سه روز زودت یادگیری زبان انگلیسی ر بگوییم.ما اغلب از عبارات منفی با جملات ناتمام استفاده می‌کنیم.امروز هوا خیلی گرم نبود.من این هفته خیلی تلویزیون ندیده بودم.d اغلب از آن استفاده می‌کنیم و از آن زمان با نمایش منفی موجود است.برای سال‌ها اسکی نکردم. من از سال ۱۹۸۸ در این منط یادگیری زبان انگلیسی قه اسکی نکرده بودم.ما همچنین می‌توانیم از آن زمان با یک بند استفاده کنیم.از وقتی دوازده سالم بود با هم اسکی نکرده‌ام.گذشته را با سادگی مقایسه کنید.آخیادگیری زبان انگلیسیرین سال پیش / در سال ۱۹۸۸ / زمانی که دوازده سال داشتم، اسکی کردم.ما همچنین می‌توانی یادگیری زبان انگلیسی م از یک عبارت با کلمات ساده گذشته استفاده کنیم تا بگوییم که چه مدت زمانی ادامه داشته‌است.. برای ساعت‌ها استفاده کردمنکته: ما می‌توانیم از الگویی برای تاکید بر زمان استفاده کنیم.سال‌ها از زمانی که اسکی کرده‌ام اسکی کرده‌ام. در سال ۱۹۸۸ ( یادگیری زبان انگلیسی که آخرین بار اسکی کردم).ب) یک ماه پیش (برای) یک ماه است که به اینجا آمده‌ام. من برای یک ماه اینجا هستم که ترتیبی داده‌ام برای یک ماه در اینجا بمانم.۶۶ زمان پیوستهیک مرد ناشناس با نام OBJECTساعت یک ربع به یازده از مهمانخانه بیرون می‌رفتم. ماه کامل بود. من داشتم روی پل قدم می‌زدم. وقتی که این بشقاب‌پرنده رو دیدم خیلی پایین بود. بلند و باریک و شبیه به یک سیگار بود. به نظر می‌رسید که از آلومینیوم ساخته شده‌است. به سمت شرق و به سمت غرب می‌رفت. نمی‌دانستم چه کنم.. من که دوربین ندارم یک دقیقه آن را تماشا کردم و بعد پشت یک ابر پنهان شد. من …۱ فرمگذشته + + فعالمن / او / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /سوالات منفیمن / او / او در حال پرواز نبود، من / او در حال پرواز بود؟ شما / ما / آن‌ها در حال پرواز بودیم / ما / آن‌ها پرواز می‌کردیم؟

 یادگیری زبان انگلیسی ر
  1. ۹ verb tenses و ASPECTSرPAGE ۹۰۲ استفادهیک اقدام در طی یک دوره زمانی گذشتهما از گذشته پیوسته برای یک اقدام در طول یک دوره زمانی گذشته استفاده می‌کنیم، چیزی که ما در وسط آن بودیم.ساعت یک ربع به یازده بود که به خانه راه می‌رفتم.بشقاب‌پرنده در حال سفر به سمت غرب بود.، من خواب نبودم. منم بیدار شدمبه داخل اتاق نگاه کردم. همه آدم‌های پیر تلویزیون نگاه می‌کردند.زمان حال و پیوسته را مقایسه کنید.بشقاب‌پرنده در حال سفر به غرب است. (این در میانه سفر است.)بشقاب‌پرنده در
  2. حال سفر به غرب بوده‌ا
  3. ست. (این در میانه سفر بود.)اما برای یک اقدام کامل در گذشته، ما از ساده گذشته استفاده می‌کنیم. بشقاب‌پرنده پشت ابری بوده‌است.در این مثال‌ها، گذشته پیوسته به معنی یک عمل در طول یک دوره است.فروشنده از دوشنبه تا جمعه سفر می‌کرد.تمام شب به دنب
  4. ال بشقاب‌پرنده‌ها بودیم. ما هیچ وقت به خواب نرفته بودیم.. اینم می تونیم از گذشته ساده استفاده کنیمدوره زمانی: او تمام هفته سفر می‌کرد. خیلی خسته بود. اقدام کامل: او تمام هفته سفر کرد. راه درازی پیمود. ب از ساده و گذشته‌ای ساده گذشتدوره یک اقدام پیوسته گذشته می‌تواند شامل یک زمان ساعت باشد.ساعت یک ربع به یازده در خانه راه می‌رفت.همچنین م یادگیری زبان انگلیسی  ی‌تواند یک اقدام دیگر نیز باشد./ هنگامی که آن بشقاب‌پرنده را دیدم در حال راه رفتن بود.در اینجا گوینده شاهد یک ع
  5. مل است که در اطراف دی
  6. گر اتفاق می‌افتد. پیوسته گذشته، عمل پس‌زمینه طولانی (پیاده‌روی) است، و ساده کردن یک اقد یادگیری زبان انگلیسی  ام کوتاه‌تر و کامل است (مشاهده). هر چه کم‌تر آموزش زباناتفاق می‌افتاد کوتاه‌تر می‌شد.در اینجا چند مثال دیگر آورده شده‌است:تیم وقتی زنگ به صدا در آمد، تیم
  7. داشت موهایش را می‌شست.زمانی که در صف ترافیک منتظر بودم یک ایده ناگهانی داشتم. خور یادگیری زبان انگلیسی  شید از خواب بیدار شده بود.هنگامی که دو عمل در یک دوره زمانی ادامه یافت، ما از گذشته برای هر دو استفاده کردیم.تیم در حالی که مشغول تمیز
  8. کردن آشپزخانه بودم،
  9. موهایش را می‌شس
  10. ت.هنگامی که یک یادگیری زبان انگلیسی  اقدام کامل دنبال می‌شود، ما از روش ساده گذشته برای هر دو استفاده می‌کنیم.وقتی زنگ به صدا در آمد تیم بلند شد. (= زنگ در به صدا در آمد و بعد تیم بلند شد)c حالت‌های پیشینما معمولاً از ساده گذشته استفاده می‌کنیم.مادربزرگم عاشق این خونه بودنمی‌دانستم چه کنم.به نظر می‌رسید که این صفحه از آلومینیوم ساخته شده‌است. شکل یک سیگار بود.یادداشتبا حالت‌های موقتی، گاهی اوقات می‌توانیم از the پیوسته استفاده کنیم. برای جزئیات، * ۶۲.من احساس نکردم که حالش خیلی خوب است.

ر

صرفحه ۹۱ - ۶۷ کامل و کاملاستفاده‌های دیگر از گذشته یادگیری زبان انگلیسی  پیوسته، ما می‌توانیم از گذشته پیوسته برای اقدامات تکراری استفاده کنیم که موقتی هستند، فقط برای یک دوره.ماشینم از جاده خارج شد. من آن هفته با اتوبوس سفر می‌کردم.این هفته با اتوبوس سفر می‌رکنم. ۶۴ (۲ c) b می‌توانیم از گذشته برای یک چیدمان گذشته استفاده کنیم.داشتم می‌رفتم کافه.. من داشتم "جیمز" رو اونجا ملاقات می‌کردم(= من ترتیبی یادگیری زبان انگلیسی  داده بودم که با جیمز در آنجا ملاقات کنم).چون امشب با جیمز در مهمانخانه ملاقات می‌کنم، * ۷۳ (۱).cر با پیوسته، همیشه به معنای "اغلب" یا "خیلی زیاد" است.آقای آدامز رو یادته؟ همیشه از شکسپیر نقل‌قول می‌کرد.برای مثال با پیوسته فعلی، * ۶۴ (۲ یادگیری زبان انگلیسی  d).۶۷ دقیق و کاملرفتن به بیمارستانخانم و ستر: باید مدتی به بیمارستان بروم تا به پای من عمل کند.تور لیست انتظار هستی؟خانم و ستر گفت: بله، م یادگیری زبان انگلیسی ن سه سال است که منتظرم.! تد: سه سال وحشتناک است! تو تمام مدت زجر کشیدی.خانم و ستر: خوب، من باید از روی ویلچر استفاده کنم همین.تد، این هزینه رو قطع کردن و سعی می کنن پول رو نجات ب یادگیری زبان انگلیسی دن این درست نیست.خانم و ستر: پسرم دیوید سه بار به آن‌ها نامه نوشته‌است. He's سعی می‌ک یادگیری زبان انگلیسی  رد سریع‌تر من را بگیره. نمی‌دانم فایده‌ای خواهد داشت یا نه.۱ فرمPresent + + فعالمن / شما / آن‌ها منتظر بوده‌اند که او منتظر بوده‌است.سوالات منفیمن / شما / ما انتظار نداشتیم که من / شما انتظار آن‌ها را داشته باشیم؟او در انتظار این نبوده است که او منتظر بوده‌است؟۲ استفادهما از تداوم کامل مستمر برای یک عمل در طول یک دوره زمانی تا به حال استفاده می‌کنیم، دوره‌ای که به حال حاضر منجر می‌شود.. من سه‌ساله که منتظرمدولت هزینه‌ها را کاهش داده‌است.چند وقته داری از ویلچیر استفاده می‌کنی؟. سقف چکه می‌کرد باران خیس بود.گوینده از حال حاضر به عقب نگاه می‌کند و بنابراین از کامل بودن استفاده می‌کند. سه سال صبر نکردم.ما اغلب از آن استفاده می‌کنیم و از آن به بعد. ۲۲۷ (۵)شش ماه است که اینجا زندگی می‌کنیم.یادداشتاین اقدام می‌تواند درست قبل از زمان حال انجام شود. تو گرم به نظر می‌رسی. بله، داشتم فرار می‌کردم.

 

صفحه ۹۲ verb و صفحه ۹۲ما می‌توانیم از حال حاضر کامل برای اعمال مکرر تا کنون استفاده کنیم.دیوید برای بیمارستان نامه می‌نویسد.من به کلاس‌های شبانه عربی می‌رفتم.گوینده این اقدامات را به عنوان یک سری ادامه‌دار می‌بیند.حال حاضر را برای یک سلسله اقدامات کامل مقایسه کنید. دیوید اکنون سه بار به بیمارستان نامه نوشته‌است.حال حاضر کامل را مقایسه کنید و حال حاضر را برای یک اقدام واحد مقایسه کنید.مدت زمانی: من ماشین را می‌شوید. من کمی خیس عرق هستم.اقدام کامل: من ماشین را می‌شستم. حالا خیلی تمیزتر به نظر می‌رسد.در اینجا پیوسته بر روی شروع کار تمرکز دارد. حال حاضر به طور کامل بر روی نتیجه عمل تمرکز دارد. انتخاب به این بستگی دارد که گوینده چگونه عمل را می‌بیند.وقتی می‌ یادگیری زبان انگلیسی  گوییم چقدر طول می‌کشد، معمولاً از فرم پیوسته استفاده می‌کنیم. وقتی می‌گوییم که چند، ما از آن استفاده نمی‌کنیم.تینا از ساعت دو به بعد گزارش خود را می‌نویسد. او دوازده صفحه نوشته.حالا به این مثال‌ها نگاه کنید.سال‌هاست که اینجا منتظرم. من سال‌ها اینجا منتظر ماندم.ما از ماه آوریل اینجا زندگی کرده‌ایم / ما از آوریل اینجا زندگی کرده‌ایم.ادامه پیوسته در اینجا بیشتر است، اما تفاوت چندانی در معنا وجود ندارد.d ما از حال حاضر کامل (و نه پیوسته) برای یک دولت تا زمان حال استفاده می‌کنیم.او سه سال است که با ویلچر نشسته بوده‌است. من همیشه از بیمارستان‌ها متنفر بودم.۶۸ گذشته کامل و گذشته کاملمیراندا روی تختش دراز کشید و به سقف خیره شد.. اون افسرده بود دوست پسرش ماکس روز قبل با برادرش به تعطیلات رفته بود. او میراندا را هم دعوت نکرده بود که با او برود. حتی خداحافظی هم نکرده بود. و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت. او چه کار اشتباهی انجام داده بود؟۱ فرم یادگیری زبان انگلیسی  

آموزش زبان انگلیسیس

گذشته کامل:

گذشته کامل و پیوسته:

از participle گذشته بود

participle فعال بود

کسی دعوت کرده بودمنفی

ک یادگیری زبان انگلیسی  سی پیش او رفته بود

کسی دعوت نکرده بودسوال‌ها

کسی نرفته بود

کسی دعوت کرده؟

کسی می خواد بره؟

۲ استفاده از کامل گذشتهما از گذشته برای یک اقدام در برابر زمان گذشته استفاده می‌کنیم.شش ماه پیش ماکس را دیده بود. می‌دانستم که چیزی را فراموش کرده‌ام.نصف شب به توافق رسیدند.به سکو نگاه کردیم، اما قطار از آنجا رفته بود.پاراگراف بالا در زمان گذشته شروع می‌شود. وضعیت این است که میراندا روی تختش دراز کشیده‌است. نویسنده از 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 1,590
  • بازدید کلی : 9,439