loading...
آموزش‌های ویدیویی
hossein parto بازدید : 78 دوشنبه 05 آذر 1397 نظرات (0)

طراحی وب سایت

 

 پیدا کنید که آن را آسان طراحی وب سایت جلوه دهند.

۱۰. آموزش دهید و شما باید دریافت کنید: ق طراحی وب سایت درت بخشیدن به

. هر دوش پدرم معلم بود بابام بهم یه درسی داد طراحی وب سایت 

من تمام زندگی خود را به دست آورده‌ام: احتیاج به خیر و مهربانی اس طراحی وب سایت ت. پدرم وقت زیادی برای این کار داشت، اما تقریباً هیچ وقت پول نمی‌داد.

او معمولاً می‌گفت که هر وقت پول بیشتری داشته باشد به او پول می‌دهد، اما البته بندر طراحی وب سایت ت اتفاق دیگری می‌افتاد.

پدر ثروتمند من هم پول و هم تحصیل داد. او به fi در یک دهم اعتقاد داشت و می‌گفت: " اگر شما چیزی می‌ طراحی وب سایت خواهید، ابتدا باید بگویید. زمانی که پول جمع می‌کرد، پول را به کلیسا و یا به خیریه مورد علاقه‌اش می‌داد.

اگر می‌توانستم یک ایده را با شما تنها بگذارم، این ایده است. هر وقت که احساس کمبود می‌کنید و یا به چیزی نیاز دارید، چیزی طراحی وب سایت را که می‌خواهید بدهید و آن را در سطل بردارید. آن برای پول، لبخند، عشق یا دوستی واقعی است. می‌دانم که این آخرین کاری است که یک نفر می‌تواند انجام دهد، اما همیشه برای من کار کرده‌است. اطمینان دارم که اصل عمل متقابل صحیح است و من آنچه را که می‌خواهم به شما می‌دهم. من پول می‌خواهم، بنابراین پول می‌دهم، و این پول در طراحی وب سایت مضرب است. من فروش را می‌خواهم، بنابراین به کسی کمک می‌کنم که چیزی را بفروشد، و فروش به من می‌رسد. من تماس می‌گیرم و به کس دیگری کمک می‌کنم که با او تماس بگیرد. مثل جادو، تماس با من برقرار می‌شود. من چند سال پیش شنیدم که می‌گفت: " خداوند نیازی به پذیرش ندارد، اما انسان‌ها باید تسلیم شوند. " طراحی وب سایت 

پدر ثروتمند من اغلب می‌گفت: "مردم فقیر بیش از افراد ثروتمند حریص هستند" و توضیح می‌دهد که اگر فردی ثروتمند بود، آن شخص چیزی را ارائه می‌داد که افراد دیگر می‌ طراحی وب سایت خواستند. در زندگی من، هر وقت که احساس needy یا کمبود پول داشتم، در قلب خود آنچه را که می‌خواستم پیدا کردم، و تصمیم گرفتم اول آن را انجام دهم. و وقتی من تسلیم شدم، همیشه برمیگشت. طراحی وب سایت 

داستان مردی را به یاد داستان مردی می‌اندازد که در آغوش او روی یک شب سرد و یخ‌بندان نشسته بود. او در حال فریاد کشیدن بر روی اجاق با شکم بزرگ است، "وقتی گرمایی به من می‌دهید، پس من کمی چوب در شما خواهم گذاشت! " و هنگامی که نوبت به پول، عشق، شادی، فروش و ارتباطات می‌رسد، همه باید به یاد داشته باشید که ابتدا این کار را بکنید.

اغلب تنها فکر کردن به چیزی که من می‌خواهم، و طراحی وب سایت اینکه چطور می‌توانم آن را به کس دیگری بدهم، سیلی از بخشش را آزاد می‌کند. هر وقت احساس می‌کنم که مردم به من لبخند نمی‌زنند، لبخند می‌زنم و سلام می‌کنم. مثل جادو، چیز بعدی که می‌دونم با لبخند زدن مردم احاطه شده. این درست است که دنیای شما فقط آیینه شماست. طراحی وب سایت 

پس به همین دلیل است که م طراحی وب سایت ی‌گویم: " آموزش دهید و شما دریافت خواهید کرد. " من متوجه‌شده‌ام که هر چه بیشتر یاد می‌گیرم، بیشتر یاد می‌گیرم. اگر می‌خواهید در مورد پول یاد بگیرید، آن را به کس دیگری بیاموزید. سیل عقاید جدید و عقاید پیرمرد وارد خواهد شد.

چیزی که من دریافت داشته‌ام و چیزی که من دریاف طراحی وب سایت ت کرده‌ام چیزی نیست که من بخواهم. اما در مورد بازرسی دقیق‌تر و کاوش در روح، من اغلب تسلیم می‌شدم، به جای آن که به خاطر لذتی که به خود می‌دهد، تسلیم شوم.

پدرم به معلمان آموزش داد و او معلم اصلی شد. پدر rich همیشه به جو طراحی وب سایت انان طریقه کار کردن را یاد می‌داد. با نگاهی به گذشته، این سخاوت آن‌ها بود با آنچه آن‌ها می‌دانستند که آن‌ها را باهوش‌تر کرده‌است. قدرت در این دنیا که بسیار باهوش‌تر از ما هستند. شما می‌توانید به تنهایی به آنجا بروید، اما با کمک قدرت‌های موجود آسان‌تر است. شما فقط باید نسبت به آنچه که دارید سخاوتمندانه باشید. طراحی وب سایت 

 

فصل ۹

هنوزم بیشتر میخوای؟

در اینجا برخی برای انجام این کار وجود دارند.

بسیاری از مردم ممکن است از ۱۰ مرحله من راضی نباشند. آن‌ها بیشتر آن‌ها را فلسفه می‌دانند تا عمل. من فکر می‌کنم درک فلسفه به همان اندازه عمل مهم است. افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند به جای فکر کردن انجام دهند، و سپس افرادی هستند که فکر می‌کنند اما این کار را نمی‌کنند. من می‌گویم که هر دو. من عاشق ایده‌های جدید هستم، و عاشق عمل هستم.

بنابراین برای کسانی که می‌خواهند یک لیست کاری را طراحی وب سایت در مورد نحوه شروع کار انجام دهند، من برخی از کارهایی را که من انجام می‌دهم، به شکل خلاصه، با شما در میان می‌گذارم.

  • کاری که انجام می‌دهید را رها کنید. به عبارت دیگر، استراحت کنید طراحی وب سایت و ارزیابی کنید که کار چیست و چه چیزی کار نمی‌کند. تعریف دیوانگی همین کار را بارها و بارها انجام می‌دهد و نتیجه متفاوتی دارد. دست از انجام کاری که کار نمی‌کند رها کنید و به دنبال چیز جدیدی بگردید.
  • دنبال ایده‌های جدید بگردید. برای ایده‌های سرمایه‌گذاری جدید، من به کتابفروشی ها طراحی وب سایت می‌روم و کتاب‌های مختلف و منحصر به فرد را جستجو می‌کنم. من آن‌ها را formulas صدا می‌زنم. چیزهایی را که در مورد آن‌ها نمی‌دانم، بخرم - به کتاب‌هایی که درباره آن‌ها چیزی نمی‌دانم.

برای مثال، در کتابفروشی من این کتاب را به وسیله جوئل Moskowitz (جوئل ۱۶) پیدا کردم. کتاب را خریدم و آن ر طراحی وب سایت ا خواندم. بسیاری از مردم اقدام به عمل نمی‌کنند، و یا به کسی اجازه می‌دهند که از هر فرمول جدیدی که آن‌ها در حال تحصیل هستند، صحبت کنند. همسایه من به من گفت که چرا ۱۶ درصد کار نمی‌کنند. من به او گوش ندادم چون هرگز این کار را نکرده بود.

فصل نهم: در اینجا برخی از آن‌ها طراحی وب سایت 

  • کسی را پیدا کنید که کاری را که می‌خواهید طراحی وب سایت انجام دهید را پیدا کنید. آن‌ها را به ناهار ببرید و از آن‌ها بخواهید تا نکات و ترفندهای حرفه را بررسی کنند. من به عنوان ۱۶ درصد گواهی مالیات، به اداره مالیات بخش رفتم و کارمند دولت را پیدا کردم که در این دفتر کار می‌کرد. من دریافتم که او نیز در مالیات دهندگان مالیات سرمایه‌گذاری کرده‌است. فوراً او را به ناهار دعوت کردم. او از اینکه همه چیز را به من بگوید و چگونه این کار را انجام دهد هیجان‌زده بود. بعد از ناهار، تمام بعد از ظهر طراحی وب سایت را گذراند و همه چیز را به من نشان داد. تا روز بعد، دو ملک بزرگ با کمک او پیدا کردم که از آن زمان به ۱۶ درصد افزایش داشته‌است. یک روز طول کشید تا کتاب را بخواند، یک روز برای اقدام، یک ساعت برای نهار، و یک روز برای به دست آوردن دو معامله بزرگ.
  • کلاس‌ها را در نظر بگیرید، مطالعه کنید، و در سمینارها شرکت کنید. من روزنامه و این طراحی وب سایت ترنت را برای کلاس‌های جدید و جالب جستجو می‌کنم، که بسیاری از آن‌ها رایگان یا ارزان هستند. من همچنین برای سمینارهای گران‌قیمت در مورد آنچه که می‌خواهم یاد بگیرم، شرکت می‌کنم و هزینه می‌کنم. من ثروتمند هستم و از نیاز به یک شغل تنها به خاطر دوره‌هایی که گرفته‌ام، آزاد هستم. دوستانی دارم که به من گفته‌اند که دارم پولم را تلف می‌کنم، و با این حال هنوز در همان شغل هستند. طراحی وب سایت 
  • . کلی دردسر درست کن وقتی که من یک بنگاه معاملات ملکی لازم دارم، به بسیاری از املاک نگاه می‌کنم و معمولاً یکی از آن‌ها را می‌نویسم. اگه تو نمی‌دونی که اون دقیقاً چیه، منم نیستم.. اون کار یه بنگاه معاملات املاک بود. هی، the ها رو منفجر کن من تا جایی که میتونم کار می‌کنم

یکی از دوستام می‌خواست که بهش نشون بدم چطوری خونه رو بخره بنابراین، یک شنبه او، مامور او، من رفتم و به شش خانه آپارتمان نگاه کردم. چهار نفر سگ بودند، اما دوتا سگ خوب بودند. من گفتم که روی هر شش نفر، از نصف چیزهایی که صاحبش تقاضا کرده بود، دست دراز کنم. اون و مامور نزدیک بود حمله قلبی داشته باشن آن‌ها فکر می‌کردند که این کار گستاخانه است و سر و کله sellers را به پایان می‌رساند، اما من واقعاً فکر نمی‌کنم که عامل این کار را سخت انجام دهد. بنابراین آن‌ها کاری انجام ندادند و دنبال یک معامله بهتر رفتند.

ان فرد هنوز به قیمت درست کار می‌کند، و آن شخص هنوز هم دنبال معامله مناسب است. خب، تو که نمی‌دونی قیمت درست چیه تا اینکه بابا بیچاره بابای بیچاره.

شما یک حزب دوم دارید که می‌خواهد معامله کند. اغلب فروشنده‌ها بیش از حد از آن‌ها سوال می‌کنند. به ندرت اتفاق می‌افتد که فروشنده قیمت یک قیمت را درخواست کند که کم‌تر از چیزی است که ارزش دارد.

نکته اخلاقی داستان: آن‌ها را از هم جدا کنید. افرادی که سرم طراحی وب سایت ایه گذاران نیستند، هیچ ایده‌ای ندارند که می‌خواهند چیزی را بفروشند. یک تکه از املاک و مستغلات را داشتم که به مدت چند ماه می‌خواستم بفروشم. به هر حال حاضر بودم از او استقبال کنم. ما باید خوشحال می‌بودم، اما فقط به این خاطر که یک نفر علاقه‌مند شده بود. باید مخالفت می‌کردم، شاید برای یک مزرعه خوک در بورس. اما این روشی است که بازی انجام می‌دهد. بازی خرید و فروش سرگرم‌کننده است. این را در ذهن داشته طراحی وب سایت باشید. خیلی جالب است و فقط یک بازی. ers کن. یک نفر ممکن است بگوید بله.

من همیشه با بنده‌ای فرار از آن‌ها جدا می‌شوم. در املاک و مستغلات، من با زبانی صحبت می‌کنم ک طراحی وب سایت ه جزییات مربوط به احتمالات، مانند تایید یک شریک تجاری را شامل می‌شود. هرگز مشخص نکنید که شریک تجاری چه کسی است. بیشتر مردم نمی‌دانند که شریک من گربه من است. اگر آن‌ها را قبول کنند، و من این معامله را نمی‌خواهم، به خانه زنگ می‌زنم و با cat صحبت می‌کنم. من این جمله مضحک را بیان می‌کنم که نشان دهم چقدر ساده و ساده است. بنابراین بسیاری از مردم خیلی مشکل می‌سازند و آن را خیلی جدی م طراحی وب سایت ی‌گیرند.

  • پیدا کردن یک معامله خوب، کار درست، افراد مناسب، سرمایه گذاران مناسب، یا هر چیزی که دوست داشته باشد. شما باید به بازار طراحی وب سایت بروید و با افراد زیادی صحبت کنید، پیشنهادها زیادی را ارائه دهید، آن‌ها را با آن‌ها مقایسه کنید، مذاکره کنید، رد کنید و قبول کنید. من تک‌تک افرادی را می‌شناسم که در خانه می‌نشینند و منتظر تلفن هستند، اما بهتر است که به بازار بروند، حتی اگر فقط سوپرمارکت باشد. جستجو، رد، رد، مذاکره، و قبول همه بخش‌های فرآیند تقریباً همه چیز در زندگی هستند. طراحی وب سایت 
  • پیاده‌روی، پیاده‌روی، یا رانندگی منطقه‌ای خاص در مدت یک ماه به مدت ۱۰ دقیقه. من برخی از بهتر طراحی وب سایت ین سرمایه‌گذاری‌های املاک و مستغلات ام را پیدا کرده‌ام. من برای یک سال یک محله خاص را ترک خواهم کرد و به دنبال تغییر می‌گردم. برای این که در قرارداد t باشد، باید دو عنصر وجود داشته باشد: یک معامله و تغییر. این پول خیلی خوب است، اما این تغییر است که یک معامله را به یک موقعیت خاص در جدول تبدیل می‌کند. طراحی وب سایت 

پس وقتی آهسته می‌دوم، یک محله را م طراحی وب سایت ی‌دوم که دوست دارم در آن سرمایه‌گذاری کنم. این تکرار است که باعث می‌شود من متوجه erences خفیف بشوم.

فصل نهم: در اینجا برخی از آن‌ها

من متوجه علائم املاک و مستغلات می‌شوم که برای مدت زیادی بالا هستند. به این معنا است که ممکن است فروشنده نسبت به معامله تمایل بیشتری داشته باشد. به دنبال ماشین‌هایی که حرکت می‌کنند یا خارج می‌شوند. می‌ایستم و با رانندگان حرف می‌زنم. من با شرکت‌های پستی صحبت می‌کنم. شگفت‌انگیز است که چقدر اطلاعات در مورد یک منطقه بدست می‌آورند. من منطقه بدی پیدا می‌کنم، به خصوص منطقه‌ای که اخبار همه را فراری داده‌است. گاهی آن را به مدت یک سال در انتظار نشانه‌هایی از تغییر چیزی که برای بهتر شدن در حال تغییر است، به راه می‌اندازم. من با خرده فروشان، به خصوص افراد جدید صحبت می‌کنم، و به این دلیل که چرا در حال حرکت هستند. فقط چند دقیقه طول می‌کشد و من این کار را انجام می‌دهم در حالی که کار دیگری انجام می‌دهم، مثل ورزش کردن، یا رفتن به فروشگاه.

  • برای خرید و فروش در همه بازارها خرید کنید. مصرف کنندگان همیشه فقیر خواهند بود. زمانی که سوپر مارکت یک فروش دارد، به کاغذ توالت بگویید، مصرف‌کننده وارد می‌شود و سهام را بالا می‌برد. اما زمانی که بازار یا بازار سهام دارای یک فروش است، اغلب به عنوان یک سقوط یا تصحیح گفته می‌شود، همان مصرف‌کننده اغلب از آن فرار می‌کند. زمانی که سوپر مارکت قیمت خود را بالا می‌برد، مغازه‌های مصرف‌کننده در جای دیگری قرار می‌گیرند. اما زمانی که مسکن و یا بازار سهام قیمت‌ها طراحی وب سایت ی خود را بالا می‌برند، همان مصرف‌کننده اغلب وارد بازار می‌شود و شروع به خرید می‌کند. همیشه به خاطر داشته باشید: سودها در خرید صورت می‌گیرد، نه در فروش.
  • . جاه‌ای درست رو نگاه کن یک همسایه، یک مجموعه مسکونی خرید. طراحی وب سایت 

. صد هزار دلار... من خونه بغلی رو برای طراحی وب سایت 

. پنجاه هزار دلار به من گفت منتظر قیمت بالا رفتن است. م طراحی وب سایت ن به او گفتم که وقتی آن را بخری، این کار را نمی‌شود کرد، نه وقتی که خودت را بفروشی. اون از یه دلال معاملات ملکی خرید کرد. که صاحب ملک خودش نیست من از حراجی

برچسب ها طراحی وب سایت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 1,615
  • بازدید کلی : 9,464