loading...
آموزش‌های ویدیویی
hossein parto بازدید : 62 یکشنبه 27 آبان 1397 نظرات (0)

طراحی تیتراژ

 

خواهیم طراحی تیتراژ داد.منفی است نه این که به آن توجه کنیم، بلکه ن

 شهر رد می‌شدیم، احتمالاً سریع‌تر می‌شد. طراحی تیتراژ 

 

صفحه ۳۳۷ در احکام مشروطهمانند گذشته ساده، ما می‌توانیم از آن پیوسته یا می‌توانیم استفاده کنیم.اگر خورشید می‌درخشید همه چیز عالی بود. اگر می‌توانستم به تو کمک کنم، این کار طراحی تیتراژ ا می‌کردم، اما متاسفانه نمی‌توانم.همچنین ما می‌توانیم از فعل modal دیگری مثل as و یا در بند اصلی استفاده کنیم.اگر نور داشتم می‌توانستم ببینم چکار می‌کنم.اگر می‌توانستیم اتومبیل را از تپه پایین بیاوریم، شاید بتوانیم آن را شروع کنیم.ما می‌توانیم از آن در صورتی استفاده کنیم که ی طراحی تیتراژ ک درخواست باشد.اگر اشکالی نداشته باشد، سعی خواهم کرد که تو را در جریان بگذارم.بعضی وقت‌ها در بند اصلی هم نیست.. اگه فقط اینجا رو امضا کنی، لطفاهمچنین می‌توانیم از آن استفاده کنیم.اگر می‌خواهید نمایشگاه را ببینید، خوب است طراحی تیتراژ که با هم بروید.۵ شرایط آزاد در گذشتهما می‌توانیم از زمان گذشته برای شرایط باز در گذشته استفاده کنیم.شاید مایک تاکسی گرفته خوب، اگر او یک تاکسی بگیرد باید تا حالا اینجا باشد. من قبلاً نزدیک کتابخانه زندگی می‌کردم. اگر کتابی می‌خواس طراحی تیتراژ تم، می‌رفتم و یکی می‌گرفتم و یکی می‌گرفتم.ما می‌توانیم از الگوی نوع ۲ به عنوان گذشته یک نوع ۱ استفاده کنیم.نوع ۱: شروع نکنید. اگر دعوت را قبول کنی پشیمان خواهی شد.تیپ ۲: به شما گفتم که اگر دعوت را قبول کردید پشیم طراحی تیتراژ ان خواهید شد. و اکنون از این کار پشیمان شده‌اید، مگر نه؟ما می‌توانیم یک وضعیت گذشته را با نتیجه آینده ترکیب کنیم.اگر دیروز بسته را پست کردند، قبل از جمعه این جا نخواهد بود.۶ نوع ۳ conditionalsیک الگو در صورتی است که … + و کامل … + + کامل ب طراحی تیتراژ اشد.اگر تاکسی گرفته بودی، به موقع به اینجا می‌رسید.اگر من تلفن می‌کردم که کتاب را تجدید کنم، مجبور نبودم یک جریمه پرداخت کنم.اگر آمبولانس به این سرعت نرسیده بود، مرد می‌مرد.اگر طراحی تیتراژ ما در این مورد با هم آشنا می‌شدیم، به بحث ادامه می‌دادیم.(اگر ما می‌دانستیم از بین می‌رفتیم)در اینجا، گذشته، به چیزی غیر واقعی و یک عمل خیالی قدیمی اشاره دارد. Ifyou یک تاکسی گرفته بود به این معنی که شما یک تاکسی اجاره نکردید.ما نمی‌توانیم از طراحی تیتراژ گذشته ساده یا کامل در بند اصلی استفاده کنیم. اگر یک تاکسی گرفته باشید، باید به موقع رسیده باشید.یادداشتاگر در این شرط به جز در یک سخنرانی بسیار غیر رسمی استفا طراحی تیتراژ ده شود (یا داشته باشد) در این ماده استفاده نمی‌شود. اگر یک تاکسی کرایه می‌کردید، به موقع به اینجا می‌رسید. اما بسیاری از مردم این را نادرست می‌دانند.

طراحی تیتراژ

۳۲ CLAUSESPAGE CONDITIONALما می‌توانیم در صورت - شرط می‌توانیم از آن استفاده کنیم.اگر می‌توانستم به موقع به تو هشدار بدهم، این کار را می‌کردم.ما می‌توانیم از فعل modal دیگری مثل as یا might در بند اصلی استفاده کنیم.اگر نشانی را بنویسم، می‌توانستم خودم را از دردسر نجات بدهم.اگر شانسی نداشتیم، نقشه عملی نمی‌شد.یادداشتهمچنین می‌توانیم از اشکال پیوسته استفاده کنیم.اگر صاحب‌خانه او را اخراج نکرده بود، در خیابان‌ها نخوابیده بود.می‌توانیم انواع ۲ و ۳ را ترکیب کنیم.اگر تام کمی جاه‌طلب بود، سال‌ها پیش کار بهتری پیدا می‌کرد.اگر نیمه‌شب بیدارم نمی‌کردی، الان احساس خستگی نمی‌کردم.یادداشتما همچنین می‌توانیم از یک شرط نوع ۱ با یک شرط اصلی نوع ۳ استفاده کنیم.اگر لندن را خوب می‌شناسید، دیگر از دست نخواهید رفت.۲۵۸ باید، had و وارونگی داشته باشند.انواع موارد زیر نسبتاً رسمی هستند.ما می‌توانیم از آن در یک شرط استفاده کنیم تا در مورد چیزی صحبت کنیم که ممکن است اما به احتمال زیاد.من منتظر کسی نیستم که زنگ بزنم، اما اگه کسی زنگ بزنه می شه یه پیام با خودت ببری؟ اگر شما بیمار نشوید، ما هزینه‌های بیمارستان را پرداخت خواهیم کرد.یادداشتهمچنین می‌توانیم از آن استفاده کنیم.اگر کسی برای زنگ زدن اتفاق بیفتد، آیا باید یک پیغام بردارید؟گاهی اوقات از the استفاده می‌کنیم به جای آن. ۲۴۲ (۳)اگر تصویر واقعی بود، ارزش هزاران پوند داشت. اگر به خاطر اما نبود هیچ دوستی نداشتم.(= بدون اما، …)همچنین می‌توان از آن‌ها برای امکان نظری استفاده کرد.اگر تصمیم گرفته شد که علیه ما اقدام کند، درخواست استیناف خواهیم کرد.ما می‌توانیم یک شرط را با should بیان کنیم و یا the با معکوس کردن موضوع و verb.کسی زنگ نزده، میشه یه پیغام برسونی؟اگر موفق نشویم، عواقب آن فاجعه‌بار خواهد بود.اگر تصویر واقعی بود، هزاران پوند ارزش داشت. اگر تصمیم گرفته بود که علیه ما اقدام کند، درخواست استیناف خواهیم کرد.ما می‌توانیم همان کار را با گذشته کامل (نوع ۳، * ۲۵۷ (۶) انجام دهیم.اگر تاکسی گرفته بودی، باید سر وقت به اینجا می‌رسید.اگر مهمان‌ها شکایت نکرده بودند، هیچ کاری نمی‌شد کرد.اما یک شرط بسیار رایج است، به خصوص به زبان انگلیسی غیر رسمی.

 

اگر، تا زمانی که، در صورت …اگر، تا زمانی که، در صورت …۱ اگر و زمانیاگر دکتر بیاید، اجازه می‌دهید داخل شود؟ (دکتر ممکن است بیاید.)وقتی پزشک می‌آید، شما اجازه می‌دهید داخل شود؟ (دکتر می‌آید.)اگر (نه در زمان) برای یک شرط غیر واقعی استفاده می‌کنیم.اگر می‌توانستم به آینده نگاه کنم، می‌دانستم چه باید بکنم.(من نمی‌توانم در آینده ببینم)اما در برخی زمینه‌ها می‌توانیم از چه زمانی و چه زمانی استفاده کنیم. ۲۵۷ (۲ a)۲ عبارات کوتاهما می‌توانیم از یک شرط کوتاه با استفاده از یک شرط کوتاه استفاده کنیماگر این امکان وجود داشته باشد، من یک اتاق را در مقابل خیابان دوست دارم.اگر (شما) به سختی می‌توانید این عدد را حلقه کنید.اگر چنین است و اگر نه، * ۴۳ (۳).۳بعد از یک شرط می‌توانیم در بند اصلی از آن استفاده کنیم.اگر ارقام بالا نرسد، (آنگاه) ما باید اشتباهی مرتکب شویم.اگر کس دیگری این کتاب را درخواست نکرده باشد، (آنگاه) شما می‌توانید آن را تجدید کنید.۴ تا زمانی که، فراه طراحی تیتراژ م کردن و غیرههمچنین، ما همچنین می‌توانیم به اندازه و فراهم کردن / فراهم کردن شرط (برای بیان یک وضعیت) از آن استفاده کنیم.شما می‌توانید کتاب خود را تا زمانی که شماره خود را اعلام کنید، تجدید کنید.من اهمیتی نمی‌دهم که از دوچرخ طراحی تیتراژ ه من استفاده می‌کنید (که شما از آن مراقبت می‌کنید.ما تمایل داریم که پیشنهاد شما را بپذیریم که پرداخت در عرض هفت روز صورت می‌گیرد.تهیه / ارائه (آن) کمی رسمی است.نکته: شرطی که رسمی باشد.ما آ طراحی تیتراژ ماده پذیرش پیشنهاد شما در طراحی تیتراژ شرایطی هستیم که پرداخت در عر طراحی تیتراژ ض هف طراحی تیتراژ ت روز صورت می‌گیرد.b ما می‌توانیم از the در این مورد استفاده کنیم (= اگر این طور باشد).برنامه‌ام را از دست داده‌ام. خوب، در این صورت من یکی دیگر از شما را به شما خواهم داد. ج) می‌توانیم از prepositions در صورت وقوع و در صورت رویداد استفاده کنیم.در مورد اشکال، این عدد را حلقه کنید. (= اگ طراحی تیتراژ ر شما مشکلی داری طراحی تیتراژ د، …) The با، بدون و برای اینکه بتوانید یک شرط را بیان کنید.با کمی بیشتر، ما می‌توانیم یک کار درست انجام دهیم. (= اگر کمی بیشتر وقت داشتیم، …) اما برای آب و هوا، ادینبورگ مکانی عالی برای زندگی بود.پنج چی میشه اگه فرض کنیمبعد از یک شرط شرطی طراحی تیتراژ با این حالات، معمولاً هیچ ماده اصلی وجود ندارد. اگر بلیط به موقع به اینجا نرسد طراحی تیتراژ چه؟فرض کنیم جایی برای پارک کردن وجود داش طراحی تیتراژ ته با طراحی تیتراژ شد؟

طراحی تیتراژ
سایت سی. تی. CLAUSESPAGE. ۳۴۰ "۶ مگر اینکهمگر اینکه معنیش این باشه که … اگه … نهما میریم پیکنیک، مگه اینکه بارون بارون نیاد.شما می‌توانید یک کتاب را تجدید کنید مگر اینکه خواننده دیگری آن را درخواست کرده باشد. مگر اینکه پولتان را پس بدهید، من اقدام قانونی خواهم کرد.یادداشتما نمی تونیم از این استفاده کنیم مگر اینکه فقط به این معنی باشه که …. اگه مشکلی نداشته باشه، ما پیکنیک هم نخواهیم داشتتو نمی خوای به ما ملحق شی؟ نه تا وقتی که اول عذرخواهی کنیهنگامی که یک شرط غیر واقعی پیش از شرط اصلی می‌آید، ما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم مگر این که.اسب افتاد. اگر سقوط نکرده بود مسابقه را برنده می‌شد.حتی اگر سقوط کرده بود، پیروز می‌شد.اما ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم مگر بعد از ماده اصلی، به عنوان یک بعد فکری.اسب به آسانی برنده می‌شود. هیچ‌کس نمی‌توانست به آن برسد، مگر این که سقوط کرده باشد.ما از آن استفاده نمی‌کنیم مگر زمانی که در مورد احساسی صحبت کنیم که نتیجه اتفاقی نخواهد بود.. اگه نیای به مهمونی، "الکس" ناراحت میشه اگر باران نیاید من خیلی تعجب خواهم کرد.یادداشتعبارت دیگه یعنی "اگه" نهشما مجبور هستید پول من را پس بدهید. در غیر این صورت عمل قانونی انجام خواهم داد.ج) می‌توانیم از و یا برای بیان یک وضعیت، به خصوص در گفتار غیر رسمی، استفاده کنیم. مرا لمس کن و جیغ می‌کشم. (= اگر به من دست بزنی، جیغ می‌کشم.)برو وگرنه جیغ می‌کشم. (= اگر شما بروید، من جیغ می‌کشم)۷ در صورتشما باید belongings را در صورتی که آن‌ها دزدیده شوند بیمه کنید.(= … چون ممکن است دزدیده شوند.)من سه رمان برای تعطیلات بردم، چون دلم می‌خواست کتاب بخوانم.ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم.یک قرص بردارید در حالتی که عبور از آن ناهموار است / باید خشن و خشن باشد.مقایسه کنید اگر و در صورت.اگر به آن احتیاج داشته باشم، مقداری پول از بانک بیرون می‌کشم.(= من آن را در زمانی که به آن نیاز دارم انجام خواهم داد).اگر لازم باشد مقداری پول از بانک بیرون می‌کشم.(= من آن را بیرون می‌کشم، چون ممکن است بعداً به آن نیاز پیدا کنم).اما برای مثال، * (۴) توجه کنید.نکته برای مثال در انگلیسی آمریکایی، * ۳۰۷ (۲).۸ حتی اگر و چه …حتی اگر به من پول می‌دادی، حتی اگر به من پول می‌دادی، به گردش نمی‌رفتم.حتی به من هم پول ندادی.Joanne حتی اگر جایی برای نگه داشتن یک سگ داشته باشد، حتی یک سگ هم نخواهد داشت.حتی یک سگ هم نمی‌خواست که برای یکی دو اتاق جا داشته باشد.چه تابستان باشد چه زمستان، همسایه ما همیشه یک pullover می‌پوشد.۳۳ ماده Noun۲۶۰ خلاصهمقدمه‌ای بر عبارات اسمی * ۲۶۱یک عبارت اسمی با این عبارت شروع می‌شود، یک کلمه سوال یا اگر.جووان به خاطر آورد که آن روز پنجشنبه بود.نمی تونم تصور کنم پیتر کجا رف طراحی تیتراژ ته.هیچ‌کس نمی‌دانست که شایعه صحت دارد یا نه.بعضی وقت‌ها ما می‌توانیم از این موضوع خارج شویم.امیدوارم که همه چیز خوب با طراحی تیتراژ شد.الگوها با عبارات اسمی * ۲۶۲بنده‌ای Noun در این الگوها وجود دارند.به عنوان هدفمتوجه شدم که در باز است.به عنوان مکملایده این است که ما آن را به نوبت می‌گیریم.به عنوان سوژهاین که ممکن است اشتباه کرده باشد، امکان پذیر نیست.با موضوع خالی،به نظر نمی‌رسید که اشتباه کرده باشد.بعد از ی طراحی تیتراژ ک حرف‌اضافه می‌مانندما در مورد اینکه چه کسی باید دعوت شود بحث کردیم.بعد از یک صفتخجالت می‌کشیدم که بگذارم دوستم پایین بیاید.بعد از یک اسمنمیتونی این حقیقت رو انکار کنی که پیام رو دریافت کردی۲۶۱ مقدمه به بنده‌ای اسمیی طراحی تیتراژ ک عبارت اسمی با آن شروع می‌شود، یک کلمه سوال یا اگر.انتظار داشتم که دیر کنیم.نمی‌دانستیم چه ساعتی است.ما باید تصمیم بگیریم که آیا می‌توانیم آن را تقبل کنیم یا نه.در اینجا شروط اسم هدف جمله ه طراحی تیتراژ ستند.شماره ۳۳ NOUN صفحه ۳۴۲یک عبارت اسمی و عبارت اسم را با عنوان ش طراحی تیتراژ ی مقایسه کنید.Phrase: ما زمان رو نمی‌دانستیم.ماده: ما نمی‌دانستیم که چه ساعتی است.ماده - ماده به یک بیانیه مربوط می‌شود.دیرمون میشه که ما دیر وقت در مورد چی حرف بزنیمساعت چند بود؟ چه ساعتی بودیک بند با این که آیا به یک سوال بله یا خیر مربوط می‌شود. استطاعت آن را داریم؟ در صورتی که بتوانیم از عهده مخارج آن برآییمدر یک بند مربوط به سوالی که معمولاماً  به طور معمول از همان طراحی تیتراژ دستور کلمه در یک بیانیه استفاده می‌کنیم. ۲۶۹ (۲)ما نمی‌دانستیم چه ساعتی است.در انگلیسی غیر رسمی، ما اغلب می‌توانیم آن را رها کنیم. من می‌دانستم که شما این رنگ را دوست نخواهید داشت.ما اغلب از عبارات اسمی در گفتار طراحی تیتراژ غیرمستقیم استفاده می‌کنیم. ۲۶۳ کالری. تو گفتی شماره رو داری مایک پرسید موضوع چیست.گاهی اوقات می‌توانیم از یک کلمه به کلمه با یک سوال یا اینکه آیا. * ۱۲۵ مشکل این بود که چگونه با همه ارتباط برقرار کنیم.۲۶۲ الگوها با عبارات اسمیالگوی شما می‌دانید که ما هیچ پول نداریمیک عبارت اسم می‌تواند هدف یک verb. باشدتیم ن طراحی تیتراژ میتونه بگه که کجا داره میرههیچ‌کس باور ندارد که این پروژه جلوتر خواهد رفت.ما افسوس می‌خوریم که محصول ما رضایت‌بخش نیست. نمی‌دانم این فکر خوبی است یا نه.یادداشتما می‌توانیم از یک بند wh یا اگر / یا اگر عبارت اسم یک س طراحی تیتراژ وال یا پاسخ به یک سوال را بیان می‌کند استفاده کنیم.من از شما می‌پرسم که قطار بعدی چه زمانی است.این آمار نشان می‌دهد که جمعیت چقدر افزایش‌ طراحی تیتراژ یافته است.با تفکر و باور، ما معمولاً در بند اصلی منفی قرار می‌گیریم، نه در بند اسمی.فکر نمی‌کنم وقت داشته باشیم.فکر می‌کنم وقت زیادی نداریم.با فرض، تصور کنید و انتظار داشته باشید، ما می‌توانیم منفی را در هر دو بند طراحی تیتراژ 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 409
  • بازدید سال : 1,650
  • بازدید کلی : 9,499