loading...
آموزش‌های ویدیویی
hossein parto بازدید : 48 سه شنبه 24 مهر 1397 نظرات (0)

داده شدند.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

۱۰۴ استفاده از غیرفعال کنندهفعل و انفعال متقابل با افعال reporting * ۱۰۹گفته می‌شود که این شرکت ورشکسته است. گفته می‌شود که این شرکت ورشکسته است.Passive + to - infinitive یا participle فعال ۱۱۰. تو به خودت هشدار داده بودی که مراقب خودت باشیزمان زیادی صرف جر و بحث شده بود.الگوها با استفاده و دسترسی به ۱۱۱ما باید کاری برای خدمات حرفه‌ای انجام دهیم. من عکس‌هایی داشتم که توسعه پیدا کرده بود.بازی غیرفعال به - و gerund * ۱۱۲ما نمی‌خواهیم ورودی را رد کنیم. متنفرم از اینکه از او عکس بگیرم.اشکال فعال با یک معنی منفعل - ۱۱۳ملافه‌ها به شستن احتیاج دارند.باید کمی خرید کنم. فر به راحتی تمیز می‌شود.OVERVIEW: فعل و انفعال فعل و انفعال منفعل و منفعل ۱۱۴۱۰۴ استفاده از غیرفعال کننده۱ موضوعدر اینجا دو پاراگراف وجود دارد. یکی درباره theJ.J. تامسون است و دیگری در مورد الکترون است.

thomson، آقای جوزف رومنو (۱۸۴۶ - ۱۹۴۰)

electron

فیزیک دان و ریاضیدان بریتانیایی

 

 آموزش زبان انگلیسی آنلاین


یک ذره زیر اتمی و یکی از آن‌ها

و رئیس گروهی از محققین

اجزای اصلی ماده هستند. the The of the The of

آزمایشگاه کاوندیش

electron توسط J.J. کشف شد.

کمبریج. تامسون متوجه شد

تامسون. آن در همه اتم‌ها یافت می‌شود.

الکترون. او به عنوان یک فرد شناخته می‌شود

و کوچک‌ترین اطلاعی ندارد

بنیانگذار فیزیک مدرن.

بار الکتریکی منفی.

این دو جمله را با یکی از هر پاراگراف مقایسه کنید.تامسون الکترون را کشف کرد. الکترون توسط تامسون کشف شد.جملات یک معنی دارند اما موضوعات متفاوتی دارند: آن‌ها در مورد چیزهای متفاوتی هستند. موضوع اول تامسون است و موضوعدوم الکترون است. این موضوع نقطه شروع این جمله است و معمولاً سوژه است.


۱۳ صفحه PASSIVEزمانی که سوژه نماینده (شخص یا چیزی که عمل را انجام می‌دهد)، فعل فعال می‌شود (کشف می‌شود). هنگامی که سوژه نماینده نیست، فعل منفعل است (کشف شد). انتخاب بین فعال و منفعل واقعاً در مورد این است که آیا سوژه نماینده است یا خیر، چه ما در مورد کسی صحبت می‌کنیم (تامسون) کاری انجام می‌دهد، یا در مورد چیزی (الکترون) که عمل به سمت آن هدایت می‌شود. توجه داشته باشید که الکترون از جمله فعال و سوژه جملات منفعل است.یادداشتمعمولاً نماینده یک شخص است و عمل به یک چیز هدایت می‌شود. اما این همیشه اینطور نیست.صاعقه بر یک گلف باز ضربه زد. یک گلف باز توسط رعد و برق مورد اصابت قرار گرفت.در اینجا نماینده صاعقه است و عمل در یک گلف باز انجام می‌شود. نماینده همچنین می‌تواند یک ایده انتزاعی باشد.جاه‌طلبی ورزش‌کاران را وادار به تمرین سختی کرد. این ورزش‌کاران توسط جاه‌طلبی رانده شدند.برای این قربانی با یک sandbag، ۲۲۸ (۵) مورد اصابت قرار گرفت.۲ اطلاعات جدیدیک جمله حاوی یک موضوع و همچنین اطلاعات جدید در مورد موضوع است. اطلاعات جدید معمولاً در پایان جمله یا در پایان جمله قرار می‌گیرد.تامسون الکترون را کشف کرد.این موضوع تامسون است. اطلاعات جدید این است که الکترون را کشف کرده‌است. الکترون بخش مهمی از اطلاعات جدید است، نقطه مورد علاقه.اطلاعات جدید می‌تواند نماینده باشد.الکترون توسط تامسون کشف شد.در اینجا الکترون موضوع است. اطلاعات جدید این است که کاشف آن تامسون است. تامسون نقطه مورد علاقه است و در پایان جمله در جمله‌ای که با آن گفته می‌شود قرار دارد. در اینجا چند مثال دیگر از نماینده به عنوان نقطه مورد توجه وجود دارد. "جیمز باند" توسط یان فلمینگ ایجاد شد.این طرح توسط دولت مطرح شده‌است. اولین جام جهانی فوتبال اروگویه را به دست آورد.در یک جمله منفعل، نقطه موردنظر می‌تواند اطلاعات دیگری مانند زمان، مکان، روش یا ابزار باشد.الکترون در سال ۱۸۹۷ کشف شد.الکترون در کمبریج کشف شد.گاز باید با دقت روشن شود.گاز باید با یک کبریت روشن شود.ما به هیچ وجه اشاره‌ای به مامور نداریم.۳ جمله منفعل بدون یک نمایندهدر یک جمله منفعل، ما تنها در صورتی به این عامل اشاره می‌کنیم که اطلاعات جدیدی داشته باشند. اغلب نیازی به ذکر آن نیست.یک روز در زندگی دنیاهر روز قلب شما به اندازه کافی خون را پمپاژ می‌کند تا تانک‌های سوخت حدود ۴۰۰ خودرو را پر کند. جمعیت جهان حدود ۲۰۰،۰۰۰  نفر افزایش می‌یابد. نه میلیون سیگار دود می‌شود. مردم ۷۴۰،۰۰۰  به کشورهای خارجی پرواز می‌کنند … در آمریکا ۱۰،۰۰۰  جرم در حال انجام است و در ژاپن، بیست میلیون مسافر به سوی قطارها هجوم می‌برند.در روسیه ۱.۳ میلیون تلگراف فرستاده شده‌است. حدود ۲۰۰،۰۰۰  تن offish دستگیر شده‌اند و ۷،۰۰۰  تن پشم گوسفندان را قطع کرده‌است.(از J. رید نمی‌تواند درست باشد!)


صفحه ۱۰۴ استفاده از غیرفعال کنندهنیازی به گفتن نیست که نه میلیون سیگار توسط سیگاری‌ها در سراسر دنیا سیگار کشیده می‌شود، و یا در آمریکا ۱۰،۰۰۰  جرم مرتکب جرم شده‌است. این استدر حال حاضر از متن مشخص شده‌است. در اینجا چند مثال دیگر آورده شده‌است:دولت جدیدی انتخاب شده‌است. مرد دستگیر شد. (هملت) در ۱۶۰۱ نوشته بود.همه می‌دانند که هملت نوشته شکسپیر است، بنابراین نیازی به ذکر آن نداریم. به همین دلیل نیازی نداریم بگوییم که مرد دستگیر شدتوسط پلیس یا دولت انتخاب می‌شود.یادداشتما از خرس فعل (یک کودک) عمدتاً در انفعالی و بدون یک عامل استفاده می‌کنیم.چارلز دیکنز "تو" Portsea "متولد شد"نماینده ممکن است مرتبط با پیام نباشد.تعداد زیادی از فیلم‌های شرلوک هولمز ساخته شده‌است.اتم تا زمانی که الکترون در سال ۱۸۹۷ کشف شد جامد در نظر گرفته شد. سازندگان فیلم و کاشف الکترون مربوط به آن نیستند. این جملات در مورد تعداد فیلم‌ها و زمان کشف وجود دارد.بعضی وقت‌ها ما هویت مامور رو نمی دونیم ماشین من دزدیده شدعبارتی که توسط یک دزد گفته می‌شد هیچ اطلاعاتی را به آن اضافه نمی‌کرد. اما اگر اطلاعاتی وجود داشته باشد می‌توانیم از یک نماینده استفاده کنیم.ماشین من توسط دوتا نوجوون دزدیده‌شدهگاهی اوقات ما نماینده را ذکر نمی‌کنیم چرا که ما نمی‌خواهیم. اشتباه‌ات صورت‌گرفته است.استفاده از غیرفعال کردن بدون نماینده روشی برای گفتن نیست که چه کسی مسئول است. آن I / I فعال را مقایسه کنید. ما اشتباهاتی را مرتکب شده‌ایم.۴. ۴ سوژه خالیحتی زمانی که عامل مهم نیست و یا شناخته‌نشده، همیشه از غیرفعال کردن استفاده نمی‌کنیم. به خصوص در یک گفتار غیررسمی، ما می‌توانیم از شما، یک، آن‌ها، افراد و افراد به عنوان افراد مبهم و توخالی استفاده کنیم. اما یک جمله منفعل به زبان انگلیسی رسمی ترجیح داده می‌شود.

فعال:

شما نمی‌توانید در این مورد کاری انجام دهید.

منفعل:

هیچ کاری نمی شه کرد.

فعال:

ما از برق برای انواع اهداف استفاده می‌کنیم.

منفعل:

از برق برای انواع اهداف استفاده می‌شود.

فعال:

دارن چند تا خونه جدید میسازن.

منفعل:

برخی خانه‌های جدید ساخته شده‌اند.

۵ زمینه برای انفعالیما می‌توانیم از روش انفعالی در گفتار استفاده کنیم، اما در نوشتن، به خصوص در سبک غیر شخصی کتب درسی و گزارش‌ها رایج است.برای توصیف فرآیندهای صنعتی و علمی سنگ معدن معمولاً از زمین کنده می‌شود.سپس رنگ به داخل یک مخزن بزرگ پمپ می‌شود، که در آن رقیق شده‌است.اگر گوگرد گرم شود، می‌توان تعدادی از تغییرات را مشاهده کرد.


صفحه ۱ صفحه ۱برای توصیف فرآیندهای تاریخی و اجتماعی یک حزب سیاسی جدید تشکیل شد.هزاران خانه جدید ساخته شده‌است. پول زیادی برای کمک به گرسنگان داده می‌شود.قوانین و روال‌های کاری رسمیاین سرویس تحت یک قرارداد ارائه شده‌است.این کتاب باید تا تاریخ بالا به کتابخانه برگردانده شود.برنامه باید در نوشتن انجام شود.معادل فعال ما خدمات را فراهم می‌کنیم …، شما باید این کتاب را باز کنید … کم‌تر رسمی و کم‌تر غیر شخصی است.۶ Verbs که نمی‌توانند غیرفعال باشندفعل intransitive نمی‌تواند منفعل باشد. این جملات هم‌ارز نیستند.. یه اتفاقی افتاده به خواب عمیقی فرو رفت. گربه فرار کرد.اما اغلب افعال phrasal و prepositional که یک شی دارند، می‌توانند غیر فعال باشند.۱۰۵ (۳). یه گربه فرار کردیم گربه در حال دویدن بود.برخی از افعال ایالتی نمی‌توانند منفعل باشند، به طور مثال، به آن تعلق داشته باشند، وجود داشته باشند، داشته باشند، فاقد آن هستند، به نظر می‌رسد، هم چنین به نظر می‌رسد. این جملات هم‌ارز نیستند. تام گیتار دارد. ساختمان خالی به نظر می‌رسید.بعضی از افعال می‌توانند افعال عمل یا افعال ایالتی باشند، به عنوان مثال اندازه‌گیری، وزن، تناسب، هزینه. آن‌ها تنها زمانی می‌توانند غیرفعال باشند که افعال عملی هستند.Action فعال بود: The دیوار را اندازه‌گیری کرد.Actionpassive: دیوار توسط the اندازه‌گیری شد.دولت: دیوار سه متر اندازه‌گیری شد.اما این سه متر به وسیله دیوار اندازه‌گیری نمی‌شد.اما برخی از افعال دولتی می‌توانند غیر فعال باشند، به طور مثال باور داشتن، دانستن، دوست داشتن، معنی، نیاز، درک، نیاز، درک کردن، نیاز.این ساختمان متعلق به یک شرکت آمریکایی است.. کارت‌های Old قدیمی تحت تعقیبه۱۰۵ tenses و جنبه‌های غیر فعالپایین‌ترین آمار تلفات ماهیانه در جاده‌های فرانسه به مدت ۳۰ سال توسط وزارت حمل و نقل در ماه اوت اعلام شد. نتایج به عنوان یک پیروزی مستقیم برای قوانین جدید مجوز دیده شد، که منجر به اعتصاب تلخ رانندگان در ماه جولای شد.در ماه گذشته ۷۸۹ تن در جاده‌ها کشته شدند، ۲۱۷ نفر کم‌تر از اوت سال گذشته.(از دوران اولیه)در پرونده‌ای که "اتصال شکلات" نامیده می‌شود، مبلغ ۲۹۰ میلیون پوند توسط اف بی آی توقیف شده‌است. ۶،۰۰۰  کیلوگرم مواد مخدر در بلوک‌های شکلات در یک کشتی آمریکایی که در "نیوآرک"، نیو جرسی، از اکوادور لنگر انداخته‌است، پنهان شده‌است.(از دیلی میل در روز یکشنبه)

آموزش زبان انگلیسی آنلاین
صفحه ۱۰۵ صفحه‌ای و جنبه‌های غیر فعال۱ فعل منفعل نوعی از فعل و انفعال غیرفعال است. همان شکل فعال معادل را داشته باشید. The منفعل نیز همان شکل را به عنوان a قبلی دارد: اعلام، مشاهده، دیده می‌شود.فعال: وزارتخانه این رقم را اعلام کرد. (ساده از گذشته)منفعل: این رقم اعلام شد. (از ساده بودن + بودن منفعل بودن)نکته: به جای آن، به شماره ۱۰۷ مراجعه کنید.tenses ساده (شکل ساده of + غیرفعال شدن) تعداد زیادی از مردم در جاده‌ها کشته می‌شوند. این مواد مخدر توسط پلیس پیدا شد.کوکائین کامل (کامل + غیر فعال) کوکائین توسط اف بی آی توقیف شده‌است.این مواد مخدر در اکوادور بار شده بود.پیوسته (پیوسته + passive) این مورد "اتصال شکلات" نامیده می‌شود.دیشب سه نفر از کارآگاهان بازجویی کردنویل و (آینده منفعل و منفعل) این داروها نابود خواهند شد.این مردان به واردات کوکائین متهم خواهند شد. برای دیگر فعل modal، * ۱۰۶.ما به شکل جملات فعال، نکات منفی و پرسش‌ها را شکل می‌دهیم. در منفی بعد از (اول) کمکی، در پرسش‌هایی که وارونگی موضوع و (اول) کمکی وجود دارد.منفی: این داروها توسط افسران گمرک پیدا نشدند.قانون تغییر نکرده است.سوال: داروها کجا پیدا شدن؟آیا قانون تغییر کرده‌است؟یادداشتما با یه سوال در مورد مامور استفاده می‌کنیمداروها از کی پیدا شدن؟وقتی که ما از فعل phrasal یا prepositional در انفعالی استفاده می‌کنیم، قید یا حرف‌اضافه می‌مانند (به عنوان مثال، برای) بعد از the منفعل به دست می‌آید.. این درخت هفته پیش قطع‌شدهدکتر را احضار کرده‌اند؟همچنین به فعل و انفعال فعل و انفعال متقابل و عبارات کلامی با prepositions نیز توجه داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 1,657
  • بازدید کلی : 9,506