loading...
آموزش‌های ویدیویی
hossein parto بازدید : 53 سه شنبه 24 مهر 1397 نظرات (0)
 


۱۳۲ preposition + gerundهمچنین می‌توانیم از افعال استفاده کنیم که مثلاً درباره آن صحبت کنیم، در مورد آن فکر کنیم، در مورد آن نگران باشیم. مردم از اینکه تا این حد راه بروند شکایت می‌کردند.با بیشتر افعال در این الگو، gerund می‌تواند یک سوژه داشته باشد. سو اصرار دارد که همه نامه را بخوانند.الگویی که مانع صحبت من شدندهمچنین یک gerund می‌تواند از یک فعل و شی + حرف‌اضافه پیروی کند.میخوام بهت تبریک بگم که رکورد دنیا رو شکستیاین مقاله دولت را متهم به پنهان کردن اطلاعات مهم می‌کند.می‌توانیم از آن استفاده کنیم:متهم … او را متهم به سرزنش … به خاطر … سرزنش … به خاطر … … به خاطر … prevent … برای تنبیه … به خاطر … به خاطر … به خاطر … به خاطر … … به خاطر … به خاطر … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر … … به خاطر …ما همچنین می‌توانیم از افعال با در حدود، به عنوان مثال، مطلع، مطلع، و هشدار استفاده کنیم.من بهت هشدار داده بودم که پولت رو اینجا ول کنیبه طور غیر فعال، حرف‌اضافه بعد از the آمده‌است.دولت متهم به پنهان کردن اطلاعات مهم است.۴ الگویی که او مشتاق سواری استیک gerund می‌تواند یک صفت + حرف‌اضافه را دنبال کند.. من عصبی از گفتن یه چیز اشتباه هستماشتباه کردن با قرض کردن یه کمی پول اشتباه بود؟می‌توانیم از آن استفاده کنیم:

بیم آن داشت که از خشم به خشم آمده باشد / یا از اینکه مبادا از این بابت شرمنده باشد،خیلی بد است که حوصله‌اش سر رفته باشد …

قادر به محتوی با وابستگی به بخش‌های مختلف / از خارج از /مشهور است که با علاقه فراوان به او غذا می‌دهند.

سپاسگزار باشیدگناهکارخوشحال از / با توجه به علاقه بهمضطرب بوداز / / / / / / / / / / / / / /آماده …

مسئولاز اظهار تاسف در مورد / برای موفقیت در متعجب شدن خشنود بود۱۰۰ نفر (۲ c) نگران اشتباه بودند

۵ برای پیوستن و پیوستن بهبعد از بعضی از افعال و adjectives که می‌توانیم از یک حرف‌اضافه یا gerund یا یک به - infinitive استفاده کنیم، بدون هیچ تفاوتی در معنا.مردم برای پیوستن / رای دادن به عضویت در جامعه اروپا رای دادند.ما می‌توانیم از این حالات استفاده کنیم:

برای انجام این کار، شگفت‌زده کردن از یافتن / پیدا کردن عصبانی در یافتن / پیدا کردن احساس ناراحتی برای پیدا کردن / پیدا کردن راضی بودن از بودن / داشتن احساس رضایت برای داشتن / داشتن

تاوان پس دادنآماده برای گرفتن / گرفتنراضی بودن از بودن / بودنخدا را شکر می‌کنم که این کار را کرده‌ام.شگفت‌زده از پیدا کردن / پیدا کردنرای دادن برای انجام دادن / انجام دادن


۱۵ - GERUNDاما گاهی اوقات to معنای متفاوتی از حرف‌اضافه می‌مانند. جزئیات زیر در یادداشت‌های زیر آورده شده‌است:نکته یک موافقت با این که چیزی درست است موافقت کنید، اما توافق کنید که تصمیم بگیرید.من با قطع کردن درخت‌ها موافق نیستم فکر می‌کنم اشتباه است.همه ما موافقت کردیم که روز بعد ملاقات کنیم.ب … در این مورد استفاده می‌کنیم و یادآوری می‌کنیم … که اطلاعات و افکار را به یاد بیاوریم.در مورد از دست دادن کارت اعتباری من بهت گفت، مگه نه؟این مرا به یاد بالا رفتن از بن Nevis سال پیش می‌اندازد.اما به کسی بگویید که کاری انجام دهد تا یک سفارش یا یادآور را انجام دهد.. بهت گفتم کارت رو امن نگه داریچرا به من یادآوری نکردی که یه قطب‌نما بیارم؟علاقه شدید به منافع عمومی معمولاً به معنای منافع عمومی است، اما مشتاق آن است که به معنی تمایل به انجام یک کار خاص باشد.(سیمون) نسبت به دوچرخه‌سواری علاقمند است. خیلی از این کارها می‌کند.(سیمون) مشتاق است که به سفر برود. پیش از این هرگز در اسکاندیناوی چرخی نخورده بود.(سیمون) علاقمند بود که درباره تور دور شما را بشنود. خوشحال و خوشحال از ابراز شادمانی. همچنین می‌توانیم از یک infinitive استفاده کنیم.سام از برنده شدن لذت می‌برد و از برنده شدن لذت می‌برد.خوشحال و خوشحال از این که اغلب در جملات مودبانه استفاده می‌شوند.خوشحالم که شما را می‌بینم. ما خوشحال خواهیم شد که پیشنهادت را قبول کنیم.e است که تنها می‌تواند عدم تمایل ناشی از ترس را بیان کند. ترس از این که بتواند معنای یکسانی داشته باشد، یا می‌تواند از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد ابراز ترس کند.بسیاری از افراد مسن از عبور از جاده در صورت وقوع حادثه می‌ترسند.بسیاری از مردم پیر از این که هنگام عبور از جاده تصادف کنند می‌ترسند.بیم آن داشت که مبادا حادثه‌ای روی دهد که قصد مزاحمت او را داشته باشد، بلکه نگران این است که نگران این موضوع باشد.من خیلی مشتاقم که این کار رو سریع انجام بدم. "رادنی" نگران این بود که اشتباه کنهشرم از شرمندگی در مورد چیزی. شرمسار از این که اظهار بی‌میلی خود را به علت شرمندگی بیان کند.احساس شرم می‌کنم که به لوسی دروغ گفته‌ام.من فکر نمی‌کنم که رکس بتواند پولش را پس بدهد، اما من انتظار دارم از اعتراف به آن شرمنده باشم.معذرت می‌خواهم، یا متاسفم که این کار را برای یک اقدام قبلی انجام دادم. ببخشید با یک تبلیغ ساده - infinitive معذرت‌خواهی را برای یک اقدام حاضر بیان می‌کند.متاسفم برای اینکه باعث ناراحتی دیشب شدم.ببخشید که مزاحم شدم اما میتونم باهاتون صحبت کنم؟ما همچنین از یک کلمه ساده برای بیان تاسف درباره آنچه می‌گوییم یا می‌شنویم استفاده می‌کنیم. متاسفم که این را بگویم، اما کار شما خیلی رضایت‌بخش است.از شنیدن خبر بد شما متاسفم.۶ برای انجام دادن یا انجام دادن؟این می‌تواند بخشی از a باشد، یا یک حرف‌اضافه می‌مانند.امیدوارم به زودی شما را ببینم. (امید + به - infinitive)من مشتاقانه منتظر دیدار شما هستم. (به جلو نگاه کنید + gerund)همچنین می‌توانیم بعد از حرف‌اضافه می‌مانند یک عبارت اسمی بگذاریم. من مشتاقانه منتظر تعطیلات آخر هفته آینده هستم.ما می‌توانیم از یک gerund (ولی نه یک infinitive) با افعال اعتراف کنیم، به جلو نگاه کنیم، به جلو نگاه کنیم، به سمت جلو نگاه کنیم، به آن متوسل شویم، به آن متوسل شویم، به آن‌ها متوسل شویم.که به آن عادت داشت و به آن عادت داشت و علاوه بر آن، حرف‌اضافه می‌مانند.نکته برای انجام کار و استفاده برای انجام کار، * ۱۰۰ (۲ c).۱۳۲ preposition + gerund۸. الگوی موفقیت من در پیدا کردنبرخی از افعال و صفات می‌توانند یک حرف‌اضافه می‌مانند، به عنوان مثال موفق در انجام این کار، از بابت داشتن. همچنین می‌توانیم از یک حرف‌اضافه و gerund بعد از یک اسم مرتبط استفاده کنیم.من متوجه شدم که موفقیت در کاهش قیمت کاهش‌یافته است.ما از اینکه این فرصت رو داشتیم، قدردانی کردیمبرخی از اسم‌ها را می‌توان حرف‌اضافه می‌مانند.دوست داری در کاروان زندگی کنی؟ برای اولین بار در حرکت، برتری کوچکی در حرکت بود.ما می‌توانیم از این حالات استفاده کنیم:

مزیت / زمان

هیجان درباره /

امکان

* هدف /

هزینه / زمان

مساله / درون

در کمال تعجب،

par

دورنمای آینده.

عصبانیت در مورد /

حق‌شناسی نسبت به شما …

که هدف از /

آزردگی در رابطه با /

ایده

درباره / / / / / / / / / / / / / /

نگران

اصرار داشت …

دلیل آن چیست؟

معذرت می خوام …

علاقه به

با رضایت خاطر،

آگاهی‌ها درباره

شغل

موفقیت در

باور به

... موضوع اینه که

در کمال تعجب،

... خسته شدم از

اعتراض دارم

تکلیف

خطر / خروج

لذت از / در

کار

دشواری‌های (در)

نقطه / نقطه

نگران نباش ین.

۸. الگوی پیش از ترکلطفاً قبل از رفتن چراغ‌ها رو خاموش کنیدبه جای پیاده شدن در فرودگاه Heathrow مجبور شدیم به منچستر برویم.عکس بدون آن که کسی متوجه آن شود، وارونه بود.او با اینکه کاملاً مجرد بود، در تجارت موفق شد.نظرت راجع به این شب چیه؟با اینکه هشت ساعت خوابیدم، هنوز احساس خستگی می‌کنم. با وجود اینکه تو یادم انداختی، یادم رفته بودما می‌توانیم بعد از این prepositions از یک gerund استفاده کنیم:

بعد از آن …

علاوه بر این،

در حالی که …

به خاطر اینکه

در مقابل …

به هر حال

به علاوه

از اون موقع

در نتیجه

با استفاده از

به نفع ما

از آن به بعد …

و همچنین

با وجود این

با وجود این …

در مورد چی؟

برای اینکه

برای …

به جای آن

با توجه به اینکه

قبل از این که

چطور است؟

با شه.

بی آن که چیزی بگویم

یادداشتیک الگوی مشابه همراه با + + participle است. ۱۳۹ (۳) اگرچه هشت ساعت خوابیده بود، هنوز احساس خستگی می‌کردم. ب روشن و در این الگو معانی خاصی دارند.بعد از پیچ خوردن، منظره‌ای غیر منتظره دیدم.(به محض اینکه به گوشه پیچیدم، …)آن‌ها در ساخت یک بزرگراه جدید، صنایع جدیدی را به این منطقه جذب کردند.(= در نتیجه ساخت یک بزرگراه جدید، …) نمی‌توانیم از یک participle منفعل استفاده کنیم.این داروی جدید پس از تایید دولت بر روی بازار عرضه شد.نه بعد از تایید و نه بعد از تایید آن


۱۵ - GERUNDما نمی‌توانیم از یک بند محدود یا یک to بعد از یک حرف‌اضافه استفاده کنیم.نه به جای آن که پیاده شویم و به جای آن فرود بیاییمیادداشتعلی‌رغم این حقیقت، با وجود اینکه، * ۲۴۶ (۴).ما می‌توانیم به جای آن که هدف خود را بیان کنیم از یک to به جای آن استفاده کنیم. ۲۵۲ (۳) این صفحات برای ساختن / قرار دادن در مورد آن هستند.۱۳۳ Determiner + gerund۱ الگوی رانندگیما می‌توانیم بعد از این، از یک gerund استفاده کنیم، که، برخی، نه، مقدار زیادی، کمی، کمی و بیشتر.نانسی کار جدیدش را دوست دارد، اما رانندگی او را خسته می‌کند.این بحث دائم بر اعصابم مسلط می‌شود.دوست دارم در آخر هفته زمانی برای ماهیگیری پیدا کنم. بدون پارک. (= پارکینگ مجاز نیست) من کمی خرید دارم.The به جای کلی خاص است.رانندگی او را خسته می‌کند. رانندگی در حین رانندگی او را خسته می‌کند. (= همه رانندگی، رانندگی به طور کلی)نکته: ما می‌توانیم یک صفت را قبل از یک gerund استفاده کنیم.رئیسم بخاطر رانندگی خطرناک جریمه شد.یک gerund معمولاً یک اسم غیرقابل شمارش است، اما گاهی اوقات می‌توانیم از a / یا جمع کردن جمع استفاده کنیم.می‌توانستم صدای خش‌خش زیر کف اتاق را بشنوم.گروگان‌ها از کتک زدن چندین تن رنج کشیدند.. یه "gerund" یعنی حرکتعبور از جاده خطرناک است. ساخت یک کار ماهر است.اما برخی اسم‌ها در ing که به معنای اشیا فیزیکی هستند نیز وجود دارند. این اسم‌ها را میتوان‌ جمع آورد.باید در تقاطع منتظر می‌ماندیم. میدان پر از ساختمان‌های بلند است.برای یک درس رانندگی، به ۲۸۳ (۲) مراجعه کنید. برای انجام خرید و خرید، * ۱۳۸ (۲).۲. الگوی رانندگی کامیون‌های سنگینیک شرط فرعی می‌تواند یک شی داشته باشد.بخش مهمی از کار ما نگهداری سوابق است.بازی توپ‌بازی مجاز نیست.وقتی ما از یک تعریف (determiner) + gerund استفاده می‌کنیم، شی قبل از آن قرار دارد.بخش مهمی از کار ما نگهداری سوابق است.بازی با بازی توپ ممنوع است.این الگو با آن می‌تواند نسبتاً رسمی باشد و نوعی سبک نوشتاری رسمی است.یادداشتگاهی اوقات یک اصطلاح اسمی بعد از آن، موضوع درک شده است.از زنگ تلفن ناراحت شدم. (تلفن زنگ می‌زد)به جای a، ما اغلب از اسم‌های انتزاعی دیگر در این الگو استفاده می‌کنیم. ۱۴۹ (۳) مدیریت تجارت‌های کوچک و آموزش کودکان خردسالدر اینجا مدیریت 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 1,642
  • بازدید کلی : 9,491