loading...
آموزش‌های ویدیویی
hossein parto بازدید : 58 پنجشنبه 26 مهر 1397 نظرات (0)

 

یعنی،)، * ۲۷۱.


۲۲ صفحه ۲۳۴۱۸۴ ضمیر شخصیدر این مکالمه واقعی، Avril، لوسی و سارا درباره برادر Lucy's صحبت می‌کنند.متیو، شبیه چه چیزی است؟اگه الان بهت می‌گفتیم، "متیو" چه شکلی بود؟ به احتمال زیاد تو قادر نخواهی بود به آن خوبی که ما می‌توانستیم توصیف کنیم.. اوه، چرا، میتونمخیلی خب، پس چه شکلی بود؟لوسی گفت: نه، تو او را به من توصیف کن و اگر حق با تو باشد به تو خواهم گفت.. خب، he's، قد بلندی داشت، بیش از شش فوت. و خیلی لاغر شدی. خب، آره، فکر کنمخب، به تناسب قد و قد او، موهای سیاه کوتاهی داشت … لوسی: نه خیلی کوتاه.. خب، شاید از وقتی دیدمش دیگه رشد کردهلوسی: مخالفت با بلند مدت کوتاه است.Avril، نمی‌توانستم بگویم که چشمانش چه رنگی بود.(از م. شنیدی چی گفت؟)۱. مقدمهضمیر شخصی همیشه به مردم اشاره نمی‌کند. شخص اول (گوینده)، شخص دوم (فرد مورد صحبت) و شخص ثالث (شخص یا چیز دیگری). این‌ها اشکال هستند.

 

مفرد

Plural

 

 

شی موضوع

موضوع

شی

شخص اول

من …

ما …

ما …

شخص دوم

تو، تو …

تو …

تو …

شخص سوم

به او گفت که آن را دوست دارد.

آن‌ها …

آن‌ها را …

یادداشت(pronoun) همیشه یک حرف سرمایه است، (ب) تنها فرم فرد دوم است.تو درست میگی Avril. شما دیر کردید، همتون.c برای اشکال ضعیف ضمیر، * ۵۵ (۱ b).زمانی که the موضوع اصلی است، از فرم سوژه استفاده می‌کنیم.. نمی تونم بهت بگم. خب، he's خیلی بلندهزمانی که ضمیر تابع نیست، از فرم شی استفاده می‌کنیم. شما او را به من می‌گویید.ما همچنین از فرم شی زمانی استفاده می‌کنیم که pronoun روی خودش است. مقایسه کنید: چه کسی از ماتیو دعوت کرده‌است؟ من این کار را کردم. چه کسی از ماتیو دعوت کرده‌است؟ من.یادداشتگاهی از یک کاربرد اصلی به عنوان مکمل استفاده می‌کنیم.مرد جوان کمی شبیه به متیو بود، اما او او نبود. از کجا معلوم؟ من هستم. من هستم.سارا "همه چیزو میدونه" او بود که به من گفت.The در این موقعیت قدیمی و اغلب رسمی است. ضمیر object عادی است، به خصوص در گفتار غیر رسمی. برای مثال بعد از آن و کم‌تر از، * ۲۲۱ (۵).


صفحه ضمیر شخصیما می‌توانیم و یا با یک pronoun، به خصوص با من و شما استفاده کنیم.. من و "متیو" دوستای خوبی هستیمتو و خواهرهایت دوست دارید با ما بیایید؟سارا نمی دونست که به من یا تو زنگ بزنهما به طور عادی من و من را آخرین بار قرار دادیم، نه من و متیو دوستان خوبی هستیم.یادداشتدر یک عبارت با و یا، یک کاربرد (pronoun) گاهی در موقعیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.. من و "متیو" دوستای خوبی هستیم. تو یا اون الان می تونین برگردیناین فقط به زبان انگلیسی غیر رسمی اتفاق می‌افتد و توسط بسیاری از مردم اشتباه دیده می‌شود. برخی افراد به غلط از من استفاده می‌کنند حتی زمانی که این عبارت موضوع نیست.. این یه هدیه از طرف "متیو" و "من" - ه. ما معمولاً نمیتونیم یه ضمیر رو خارج کنیمخوب، he's قد بلندی دارد، نه خوب، کاملاً بلند است.تو او را برای من توصیف می‌کنی. تو به من توضیح ندادی.اما ما می‌توانیم در یک گفتار غیر رسمی موضوعی قابل pronouns به دست بیاوریم. * ۴۲ما معمولاً از یک pronoun با یک اسم استفاده نمی‌کنیم. متیو قد بلندی دارد، و متیو he's خیلی بلند است.نکته یک A بعد از اسم در این الگو با همان اندازه استفاده می‌شود. در مورد ماتیو، he's کاملاً بلند است.در یک سخنرانی غیررسمی، ما می‌توانیم آن را ترک کنیم.. متیو "، he's خیلی بلنده". اون آدمای جدید، دیروز دیدمشوندر اینجا به موضوع (متیو، آن افراد جدید) اشاره می‌کنیم و سپس از یک pronoun برای اشاره به آن استفاده می‌کنیم.در بیان غیر رسمی می‌توانیم از این الگو استفاده کنیم.. "خیلی قد بلنده، " متیوساعت پنج بود، قطار ساعت پنج.دیروز دیدمشون، اون آدمای جدیدگاهی اوقات از عبارت اسمی بعد از یک pronoun برای روشن کردن اینکه چه کسی یا چه چیزی به چه چیزی نیاز دارد استفاده می‌کنیم.متیو در انتظار دیوید بود. او، متیو، احساس نگرانی می‌کرد. او (متیو) احساس نگرانی کرد.گاهی اوقات می‌توانیم از یک عبارت پس از یک pronoun برای اصلاح آن استفاده کنیم.ما افراد چپ‌دست هم باید با هم متحد شویم.باید تصمیم بگیری.. اونجا رو ببینما …یک ضمیر جمع به چیزی بیش از یک شخص یا چیز اشاره می‌کند. ما به معنی سخنگو و یک یا چند نفر دیگر هستیم. ما می‌توانیم فردی که با آن‌ها صحبت می‌شود را در نظر بگیریم و یا مستثنی کنیم.دیر رسیدیم. بله، بهتر است عجله کنیم. (ما = شما و من)دیر رسیدیم. پس بهتر است عجله کنید. (ما = یک نفر دیگر و من)شخص سومما از یک - شخص ثالث به جای یک عبارت کامل اسم استفاده می‌کنیم وقتی واضح است که منظور ما چیست. در این مکالمه در ابتدای سال ۱۸۴، (متیو) تنها یک‌بار به این موضوع اشاره شد. بعد از آن گویندگان با pronouns به او مراجعه می‌کنند چون می‌دانند درباره چه کسی صحبت می‌کنند.چه شکلی بود؟. تو اون رو توصیف می‌کنی. خب، he's خیلی بلندهاما در زمانی که واضح نیست که چه کسی به چه کسی اشاره می‌کند، ما نمی‌توانیم از یک pronoun استفاده کنیم. به این بند در صفحه بعدی درباره سرداران رومی سزار و پومپیوس نگاه کنید.


۲۲جنگی بزرگ میان قیصر و سنا به وجود آمد؛ یکی دیگر از سرداران روم، یعنی پومپیوس که روزگاری بود، فرمان صادر کرد.با قیصر دوست شد. پومپیوس در نبرد مغلوب شد، به پادشاهی مصر گریخت و به قتل رسید. قیصر در سال ۴۶ پیش از میلاد استاد روم شد.(از تی. Cairns رومی‌ها و امپراطوری آن‌ها)در اینجا قیصر و پومپیوس باید تکرار شوند. برای مثال او در جنگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مشخص نکرد که مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌است.یادداشتیک pronoun معمولاً بعد از عبارت کامل اسم می‌رود، اما اول می‌تواند باشد.وقتی اومد خونه، کلر زنگ زد تا از ما تشکر کنهاو، او، او، و این، عجیب است. منظورش اینه که یک فرد مرداست و این یعنی یک شخص ماده و این یعنی چیزی مثل یک چیز، یک عمل یا یک فکر.من استیو رو دوست دارم چه خوش گذشت.. از "هلن" خوشم میاد اون خیلی خوش میگذره. از این بازی خوشم میاد خیلی حال میده.ما همچنین از آن هنگام صحبت کردن در مورد هویت فردی استفاده می‌کنیم. یعنی آن شخص ناشناس.کسی که دم در بود. احتمالاً اون milkman.این جملات را مقایسه کنید.سل یا را یادت نمی‌آید؟. اون یکی از دوستای من بود یادت نیست چه کسی آن گلدان را به تو داد؟ سل یا بود.یادداشتما می‌توانیم از او یا او برای یک حیوان استفاده کنیم اگر ما رابطه جنسی animal's را بدانیم و احساس همدلی یا علاقه کنیم. این جملات را مقایسه کنید.یک سگ کوچولوی دوست‌داشتنی. یک سگ واقعاً فاسد است. ب) ما می‌توانیم از او برای کشوری که آن را به عنوان داشتن صفات انسانی می‌بینیم، استفاده کنیم.نفت country's به این کشور استقلال اقتصادی داده‌است.ما بعضی وقت‌ها برای یه بچه انسان ناشناخته از این کار استفاده می‌کنیم به اون بچه نگاه کن اون مریضه.ما معمولاً در مورد آن استرس نداریم اما می‌توانیم بر این موضوع تاکید کنیم.خدای من! ساعت ده و نیم! الان وقت مناسبیه؟ج) آن‌ها جمع هستند و می‌توانند به افراد و اشیا اشاره کنند.. من از cousins خوشم میاد خیلی حال میده.. از این عکس‌ها خوشم میاد اونا خیلی super.۴ بررسی اجمالی: استفاده از آن

استفاده

مثال

برای اشاره به چیزی

کیف پولم رو از دست دادم من هیچ جا نمی‌توانم آن را پیدا کنم.

غیر انسانی، به عنوان یک چیز،

. به این آب نگاه کن رنگ مضحکی دارد،

یک ماده، یک عمل،

رفتن به آن گردش‌های طولانی کار دشواری بود. آمریکا

یک احساس، یک ایده، یا

. خسته‌کننده بود

بیانیه‌ای صادر کرد

عشق چیز جالبی است، مگر نه؟همه می دونن که ما خیانت کردیم تابلو بود.

مشخص کردن یک فرد

این عکس رو از کجا پیدا کردی؟ این خواهرته؟

به عنوان سوژه خالی * ۵۰ (۵)

باران می‌بارد.عجیبه که رویای تو واقعیت داره.

برای تاکید بر ۵۱ (۳)

. این "متیو" بود که بهم گفت

 

 

آموزش زبان انگلیسی مرحله دو


از شما، یکی، ما و آن‌ها از شما استفاده می‌کنیم۵ آن‌ها برای فردی از جنس ناشناختهیک مشکل در زبان انگلیسی وجود دارد که می‌خواهیم در مورد یک فرد مجرد صحبت کنیم که رابطه جنسی اش مشخص نیست. این سه روش ممکن است.زمانی که یک میلیون بازدیدکننده وارد شود، او یک بلیط مجانی به او خواهد داد. عکس او توسط یک عکاس خبری گرفته می‌شود.زمانی که یک میلیون بازدیدکننده وارد شود، او یک بلیط مجانی به او خواهد داد. عکس او توسط یک عکاس خبری گرفته می‌شود.زمانی که یک میلیون بازدیدکننده وارد شود، یک بلیط مجانی به آن‌ها داده می‌شود. عکس آن‌ها توسط یک عکاس خبری گرفته می‌شود.استفاده از او در جمله (۱) توسط بسیاری از مردم به عنوان تبعیض جنسیتی شناخته می‌شود و کم‌تر از آن چیزی که قبلاً گفته می‌شود، رایج است. اما (۲) ناشیانه است و ما اغلب از آن اجتناب می‌کنیم، به خصوص در گفتار. در (۳) آن‌ها با یک معنی واحد مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی افراد این را نادرست می‌دانند، اما it از (۲) است، و کاملاً رایج است، به خصوص در زبان انگلیسی غیر رسمی.نکته اگر بتوانیم از یک اسم جمع استفاده کنیم مشکل ناپدید می‌شود. این دو جمله را با هم مقایسه کنید.از دانش آموزان انتظار می‌رود که محل اقامت خود را مرتب کند.از دانش آموزان انتظار می‌رود که محل اقامت خود را مرتب کنند.ب - - ب - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -او با یک دوربین ویدئویی ارائه خواهد شد.یک سو استفاده ویژه از شما، یکی، ما و آن‌ها۱ - تو - - - - - -این مکالمه واقعی شامل دو نمونه از ضمیر شما به معنای "مردم به طور کلی" است.DRESSING برای DINNERمری: خوب، زن‌ها این روزها چه لباسی می‌پوشند برای صرف شام در هتلی در تعطیلات؟سل یا: فکر می‌کنم این روزها می‌توانی هر چیزی را بپوشی.فلیکس: دامن بلند و بالا، این همان چیزی است که همسرم همیشه می‌پوشد.منظورت از تاپ چیه؟فیل کس گفت: خوب، بستگی دارد که چقدر گرم است، یا یک بلوز نازک یا بلوز بالای یک بلوز داری.(از م. شنیدی چی گفت؟)این دو معنی را با شما مقایسه کنید.منظورت چیه؟ (شما = فلیکس، کسی که با او صحبت می‌کند)شما می‌توانید این روزها هر چیزی را بپوشید. (شما = زنان به طور کلی)۲ یک و شماما همچنین می‌توانیم از یک به عنوان "هر فرد، مردم به طور کلی" از جمله سخنگو استفاده کنیم. یکی از آن‌ها pronoun شخص ثالث است.یک / شما نمی‌توانید مشکل را نادیده بگیرید.فرد جواب نمی‌دهد: شما دوست ندارید 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 1,647
  • بازدید کلی : 9,496