loading...
آموزش‌های ویدیویی
hossein parto بازدید : 55 چهارشنبه 25 مهر 1397 نظرات (0)

دامنه‌های کوه آن را دارند.در کوه‌های آلپ در کوه‌های آلپیادداشتدو استثنا، Matterhorn و the

 جمی ما را گرفت.این جمله را مقایسه کنید.نی گل به جمی ما نگاه کرد و دستش را روی بازویش گذاشت.


۱۷۴ Possessives۵ یک دوست مندوست من به شخصی مشخص، فردی که با آن دوست هستم، اشاره می‌کند. برای صحبت کردن در مورد فردی که با آن‌ها دوست هستم، یکی از دوستانم و یا یکی از دوستانم را می‌گویم.قطعاً "indefinite" - هیک دوست من، یکی از دوستان من، یکی از دوستان من، دوستان من و برخی از دوستان من،در اینجا چند نمونه از این الگوی نامحدود وجود دارد.دوقلوها دارند از عموی خودشان دیدن می‌کنند.نه عمو آن‌ها و نه دایی آن‌ها،به حرفای گراه‌ام گوش نده این فقط یک ایده احمقانه است. آیا شما مقداری از نوار کاست مال من را به من قرض ندادید؟همچنین می‌توانیم از فرم مالکیت نام و اسامی دیگر استفاده کنیم. من در حال خواندن رمانی از Steinbeck's هستم.نه یک داستان اشتاین بک و نه یک رمان عجیب و غریب، با پسر عمو Nicola's آشنا شدیم.این فقط یک ایده احمقانه است.۶ پوندیک تعریف مالکیت معنوی به معنای رابطه انحصاری است.دوست دارم آپارتمان خودم را داشته باشم.انتظار می‌رود که دانش آموزان ایده‌های خود را ارائه کنند.منظورم ای نه که به من تعلق داره و نه به کس دی گه. من …میتونیم از جمله‌ای مثل اسم خودم بدون اسم خودم استفاده کنیمایده‌ها باید متعلق به خودتان باشند. (= ایده‌های خودتان)یادداشتفرد می‌تواند به این معنا باشد که این عمل منحصر به فرد است.تو باید تخت خودتو بسازی.. هیچ‌کس دیگه ای برای تو ساخته نیستهمچنین یک الگو از آن وجود دارد.. من عاشق یه آپارتمان خودم هستم نه یک آپارتمان اختصاصی برای خودش.یادداشتاین دو الگو را مقایسه کنید.سگ خودمان (= یک سگ متعلق به ما) سگ ما (= یکی از سگ‌های ما) * (۵)خودت تنهایی و خودت تنهایی.من نمی‌خواهم خودم تنهایی به خانه برگردم.۷ Idiomsهمچنین عبارات اصطلاحی با Possessives وجود دارد.من منت‌های کوشش خود را خواهم کرد. (هر کاری که من بتوانم انجام خواهم داد)ما مرخصی گرفتیم. (= ما خداحافظی کردیم)تقصیر تو بود که از دست دادیم. (= شما مقصر هستید.)من تغییر عقیده داده‌ام. (= من تصمیمی را که گرفتم تغییر دادم).


صفحه ۲۱۶ و DEMONSTRATIVES۱۷۵ DemonstrativesCHOOSING یک GIFT. من فقط می خوام به این کوزه نگاه کنم من یکی برای تولدش می‌خرم.. اون glass خیلی خوبنبله، این یکی شبیه چیزیه که اون دوست داره به هر حال یک کم گرونه.این چطور؟من زیاد از این خوشم نمیاد۱ کاربرد اصلیما از demonstratives برای رسیدن به چیزی در این وضعیت استفاده می‌کنیم. این و این‌ها به چیزی نزدیک به سخنگو اشاره می‌کنند. این و آن اشاره به چیزی دورتر از آن. این و آن منحصر به فرد است. این‌ها جمع جمع است.۲ اشکال

مفردPlural

این فرش را که این گل‌ها را به این گل‌ها رنگ می‌دهد،

به این نتیجه رسیدیم که

نکته یک اسم بی شماری این / آن را می‌گیرد، به عنوان مثال این پول، آن موسیقی.۳ determiners و pronounsاین به این معنی است که این ها می‌توانند determiners یا pronouns باشند. آن‌ها به عنوان determiners (گاهی به عنوان صفات نمایشی نامیده می‌شوند)، قبل از یک اسم قرار می‌گیرند. اگر معنی بدون آن مشخص باشد، ما می‌توانیم اسم را رها کنیم.این پارچ چی؟این چطوره؟


۱۷۵ Demonstrativesنکته: هر دو (دوربین) شکسته هستند و هر دو (دوربین) شکسته می‌شوند. من بیشتر این کتاب را خوانده‌ام (کتاب).ب بعد از این ادعا، می‌توانیم به جای یک اسم واحد یا جمع، از یک یا یک اسم استفاده کنیم.این (یک) چطور است؟ در مورد این ها چطور؟اگر یک صفت وجود داشته باشد، ما نمی‌توانیم به طور معمول یک (ها) را ترک کنیم، به عنوان مثال آن‌هایی که بزرگ هستند. ۱۸۸۴ جزئیات در مورد استفادهمعنای اصلی این موضوع "موضوع (های) نزدیک به گوینده است، و از آن / آن چیز (های) دورتر"، هم در فضا و هم در زمان.نزدیک: این کتاب (در حال حاضر)دور: آن زمان آن زمان (در آن زمان)زمانی که ما در یک موقعیت یا موقعیت هستیم یا در یک رویداد، از این استفاده می‌کنیم، نه آن، برای اشاره به آن.این شهر مطلقاً هیچ زندگی شبانه ندارهاین هوا چقدر طول میکشه؟. این یه مهمونی عالیهاین شهر شهری است که ما هستیم.یادداشتوقتی برای بار دوم به چیزی اشاره می‌کنیم، از آن استفاده می‌کنیم و نه یک تظاهر کننده.مهمونی خیلی خوبیه، مگه نه؟ امیدوارم از آن لذت ببرید.این کفش‌ها خیسه. اونا رو توی بارون ول کردمبرای این کلمات در گفتار غیرمستقیم مبلغ ۲۶۷ (۲) توجه کنید.ما می‌توانیم قبل از کلمات برای مردم از یک سبک نمایشی استفاده کنیم.آن پیشخدمت (بالای آن) این افراد (در اینجا)ما همچنین می‌توانیم از این روش استفاده کنیم و زمانی که فردی را شناسایی می‌کنیم.مادر، این دوستم دانکن است. سلام، دانکن.کارول "بود دم در" اوه؟ چی می‌خواست؟زمانی که ما خودمان را شناسایی می‌کنیم و زمانی که می‌پرسیم دیگر چه کسی است، از این موضوع استفاده می‌کنیم.. ایشون "استیو" هستن شما "شرلی" هستین؟نکته برای استفاده آمریکایی، * ۳۰۴ (۵).این می‌تواند به معنی "هم اکنون، نزدیک به زمان" و "آن زمان"، بیشتر در زمان باشد.مامانم این هفته پیش ما میمونه. آره، جشن رو یادمه مامانم اون هفته پیش ما بودتنها چیزی که مردم این روزها انجام می‌دهند تماشای تلویزیون است.وقتی جوون بودم فرق می‌کرد ما اون روزا تلویزیون نداشتیمیادداشتدر زبان انگلیسی غیر رسمی می‌توانیم از آن / افراد با چیزی شناخته‌شده اما نه در موقعیت استفاده کنیم.کسانی که در همسایگی ما هستند در تعطیلات هستند.اون لباسی که "تانیا" دیروز پوشیده بود خیلی باهوش به نظر می‌رسیددر زبان رسمی انگلیسی، این موضوع (به جای a / a) می‌تواند موضوع یک داستان یا جوک را معرفی کند. این دختر در یک میخانه به طرف من 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 429
  • بازدید سال : 1,670
  • بازدید کلی : 9,519