loading...
آموزش‌های ویدیویی
hossein parto بازدید : 58 شنبه 19 آبان 1397 نظرات (0)

سفارش ساخت موزیک

شدت ق سفارش ساخت موزیک طرات پاشیده شده در سایه بطری را افزایش می‌دهد.

برای افزایش شدت Photon سفارش ساخت موزیک 

  1. در پنجره Hypershade، بر روی آیکون for کلیک کنید تا ویژگی‌های کانون توجه را نمایش ده سفارش ساخت موزیک ید.
  2. در Caustic و مشخصه‌های روشنی جهانی برای نور، تنظیم سفارش ساخت موزیک ات را به موارد زیر تنظیم می‌کند: o: ۳۶۰۰۰

که این صحنه را در نظر بگیرد سفارش ساخت موزیک 

  1. در پنجره نمایش ترسیم، دوباره بر روی آیکون صفحه ت سفارش ساخت موزیک رسیم قبلی کلیک کنید تا تصویر را نمایش دهید.
  2. هنگامی که رسم به اتمام رسید، بر روی آیکون تصویر در مقابل پنجر سفارش ساخت موزیک ه نمایش ترسیم کنید تا این تصویر ذخیره شود.
  3. این ت سفارش ساخت موزیک صویر را با تصاویر ارائه‌شده قبلی مقایسه کنید.

The شیشه اکنون واقعی‌تر به نظر می‌رسد. اثر سود ب سفارش ساخت موزیک یشتر در سایه بطری مشهود است. با این حال، اثر spotted که بر روی سطح در مقابل بطری ظاهر شد، مشخص‌تر است. این نقاط نتیجه تنظیمات کیفیت پایین هستند. سفارش ساخت موزیک 

تنظیم کیفیت of سفارش ساخت موزیک 

کیفیت اثرات سود در یک صحنه در درجه اول تحت‌تاثیر تعدادی از فوتون‌ها، دقت نمونه‌برداری و شعاع محیط نمونه‌برداری شده از ن سفارش ساخت موزیک ور قرار می‌گیرد. (اگر قبلاً برنامه آموزشی Illumination جهانی را به اتمام رساندید، ممکن است سفارش ساخت موزیک شباهت‌هایی در این منطقه داشته باشید).

در مرحله بعدی، شما به پنجره Settings سفارش ساخت موزیک مشخص و ویرایشگر ویژگی برگردید تا ویژگی‌های کیفی که اثر caustics را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند را افزایش دهید.

برای افزایش تنظیمات کیفیت caustics سفارش ساخت موزیک 

  1. در پنجره تنظیمات ترسیم، the و مشخصه‌های Illuminati سفارش ساخت موزیک on جهانی را باز کنید و نکات مربوط به جنبه جهانی را به موارد زیر نشان دهید:

دقت Caustic: ۹۰۰ o شعاع: ۱.۵ * سفارش ساخت موزیک 

دقت Caustic مشخص می‌کند که چ سفارش ساخت موزیک گونه بسیاری از فوتون‌ها برای تعیین شدت Caustic در یک نقطه نمونه‌برداری مشخص ارزیابی خواهند شد. Caustic شعاع، اندازه منطقه پیرامون نقطه نمونه‌برداری خاص را تعیی سفارش ساخت موزیک ن می‌کند. هر چه فوتون بیشتری نمونه‌برداری شوند، تاثیر caustic در تصویر نهایی واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

  1. بستن پنجره تنظیمات ترسیم. سفارش ساخت موزیک 

افزایش تعداد فوتون‌های جذب‌شده در صحنه سفارش ساخت موزیک نیز کیفیت سود سوزآور را افزایش می‌دهد. هنگامی که تعداد of را افزایش می‌دهید، تراکم نقشه فوتون منتج که در ابتدای فرآیند تولید تولید می‌شود را افزایش می‌دهید. هر چه فوتون بیشتر باشد، اثر caustics منتج از آن نرم‌تر خواهد بود.

یادداشت

در حالی که شما کیفیت سود و تنظیمات فوتونی را افزایش می‌دهید تا زمان تبدیل شود. هدف شما باید این باشد که این تنظیمات را به اندازه کافی برای رسیدن به کیفیت تصویر مورد نظر افزایش دهید، بدون اینکه آن‌ها را فراتر از چیزی که مورد نیاز است، افزایش دهید تا زمان rendering به طور معکوس تحت‌تاثیر قرار نگیرد. انجام دادن نمایش‌های آزمایشی بهترین روش برای تعیین این تنظیمات است.

برای افزایش تعداد of

  1. در پنجره Hypershade، بر روی آیکون for کلیک کنید.
  2. در ویژگی‌های Illumination جهانی و جهانی تنظیمات زیر را تنظیم کنید:

o: ۵۰۰۰۰

  1. در پنجره نمایش ترسیم، دوباره بر روی آیکون صفحه ترسیم قبلی کلیک کنید.
  2. هنگامی که تصویر کشیده شد، آیکون تصویر را کلیک کرده و این تصویر ارائه‌شده را با تصاویر ارائه‌شده قبلی مقایسه کنید.

در این تصویر نقاط روشن جلوی بطری باید در مقایسه با تصاویر قبلی کاهش یابد. سود سوزآور در سایه bottle's نیز باید بیشتر و به طور یکنواخت‌تر روشن ظاهر شود.

ارائه درس ۵: فراتر از درس

در این درس به ویژگی‌های caustic ارایه‌شده توسط اشعه ذهنی برای مایا ® اشاره شد. شما این را یاد گرفتید:

  • caustics با شبیه‌سازی تمرکز سطوح نور نور به عنوان نتیجه نور منعکس‌شده از سطوح برجسته و یا از طریق انکسار نور از طریق سطوح مات، واقع‌گرایی بیشتری را در یک تصویر ارایه‌شده فراهم می‌کنند.
  • Photons برای تعیین تاثیر caustic در یک صحنه از طریق ایجاد یک نقشه فوتون به کار می‌روند.
  • درخشندگی سود توسط ویژگی شدت Photon کنترل می‌شود.
  • کیفیت اثر سود با تعداد فوتون ساطع شده در صحنه، دقت Caustic و ویژگی‌های Radius Caustic کنترل می‌شود.
  • برای رسیدن به تصویر نهایی مورد نظر، چندین آزمایش ارایه می‌شود.

منابع نور برای caustics

نقطه، نقطه، و نوره‌ای منطقه شعاع ذهنی می‌توانند به عنوان انواع نور برای caustics با اشعه ذهنی برای مایا renderer مورد استفاده قرار گیرند. یک نور پلاریزه شده به عنوان یک منبع برای caustics کار نمی‌کند زیرا این نوع نور دارای نقطه معینی از مبدا نیست (یعنی، پرتوه‌ای نور به صورت موازی منتشر می‌شوند).

نقشه‌های Photon

شما می‌توانید نقشه فوتون که در آغاز فرآیند رندر روی می‌دهد را تجسم کنید، به این شرط که گزینه Enable نقشه ۳ D را در بخش Illumination و نمای جهانی پنجره Settings ترسیم کنید. برای مشاهده یک تجسم از نگاشت فوتون، Editors> Window Window> ray mental Map را انتخاب کنید.

Visualizing the فوتونی می‌تواند به تعیین اینکه آیا پوشش و چگالی فوتون‌ها برای صحنه برای تصویر نهایی به‌دست‌آمده مناسب است، کمک کند.

به طور پیش‌فرض، شعاع ذهنی برای مایا renderer هر بار که یک صحنه را با استفاده از caustics ایجاد می‌کنید، نقشه فوتون را بازسازی می‌کند. اگر شما یک صحنه حاوی انیمیشن دوربین را در نظر بگیرید که در آن اشیا و نور ثابت باقی می‌مانند، یا چند تکرار از یک تصویر واحد را ترسیم می‌کنید، ممکن است در نظر بگیرید که تنظیمات نقشه Photon Photon را به منظور کاهش زمان ترسیم برای هر فریم در نظر بگیرید.

اگر یک مرجع در عمق بیشتری مربوط به رندر کردن در مایا را دوس سفارش ساخت موزیک ت داشته باشید، ممکن است بخواهید به دست آورید:

یاد سفارش ساخت موزیک گیری مایا: ارائه در دسترس از فروشگاه اسم مستعار.

درس‌های دینامیک: مقدمه سفارش ساخت موزیک 

پویایی یک شاخه از فیزیک است که چگونگی حرکت اشیا با استفاده از قوانین فیزیکی برای شبیه‌سازی نیروهای طبیعی که بر روی آن‌ها عمل می‌کنند را توصیف می‌کند. شبیه‌س سفارش ساخت موزیک ازی‌های پویا برای دستیابی به تکنیک‌های انیمیشن سنتی سفارش ساخت موزیک سنتی دشوار است.

مایا ابزاری برای انجام این نوع از انیمیشن کامپیوتری ارایه می‌دهد که در آن شما شرایطی را که می‌خواهید در آن رخ دهد را تنظیم کنید، پس اجازه دهید نرم‌افزار نحوه متحرک‌سازی اشیا در صحنه را حل کن سفارش ساخت موزیک د. مایا ® ابزارها را برای ایجاد اثراتی که تصاویر و انیمیشن‌های شما را افزایش می‌دهد، فراهم می‌کند.

با اثرات ذره، شما می‌توانید توهمات سیگار، آتش‌بازی، باران، آتش و انفجار را ایجاد کنید. سفارش ساخت موزیک 

با جسم صلب، شما می‌توانید تعاملات فیزیکی دنیای واقعی بین اشیا مانند برخورد بین سطوح را شبیه‌سازی کنی سفارش ساخت موزیک د. برای مثال، شما می‌توانید یک توپ بولینگ را شبیه‌سازی کنید و یا اثرات جاذبه را هنگامی که یک توپ به زمین می‌افتد را شبیه‌سازی کنید. شما همچنین می‌توانید نیروهای طبیعی مثل باد را شبیه‌سازی کنید. این بخش شامل درس‌های زیر است:

  • درس ۱: ذرات، ساطع کننده، و زمینه‌ها
  • درس ۲: اجسام سخت و محدودیت‌ها

Dynamics درس‌هایی: آماده‌سازی برای درس‌ها

این مراحل را برای تضمین درس‌های این فصل به شرح زیر انجام دهید:

  1. برای ایجاد یک صحنه جدید قبل از اینکه هر درسی را شروع کنید، File> New New را انتخاب کنید.
  2. انتخاب ترجیحات> Settings / ترجیحات> ترجیحات روی جدول زمانی زیر دسته‌ها کلیک کرده و اطمینان حاصل کنید که سرعت Playback برای پخش هر فریم تنظیم شده‌است. انیمیشن پویا با این تنظیمات دقیق‌تر عمل می‌کند.
  3. مجموعه منو Dynamics انتخاب کنید. در غیر این صورت، دستورالعمل در این بخش برای انتخاب منوی غذا فرض می‌کند که شما قبلاً مجموعه منو دینامیک انتخاب کرده‌اید.

پویایی درس ۱: مقدمه

ذرات نقاطی هستند که نقاط، streaks، کرات و یا اشکال دیگر را نمایش می‌دهند. ذرات می‌توانند ویژگی‌هایی داشته باشند که برای آن‌ها به کار برده شده و قادر به شبیه‌سازی پدیده‌های طبیعی باشند.

شما می‌توانید با کلیک روی مواضع در نمایش صحنه، ذرات را ایجاد کنید، یا می‌توانید آن‌ها را با یک ساطع کننده که ذرات را به داخل تصویر پرتاب می‌کند، ایجاد کنید.

برای متحرک‌سازی از ذرات، شما به طور معمول از رشته‌هایی مثل گرانش یا باد استفاده می‌کنید. شما با ترکیب ساطع کننده، ذرات و میدان، می‌توانید پدیده‌های طبیعی مانند دود، آتش‌بازی یا باران ایجاد کنید.

در این درس، شما به برخی از مفاهیم اولیه ذرات و ذرات استفاده کننده، ساطع کننده، و میدان حجم برای ایجاد یک اثر fountain معرفی خواهید شد. در این درس یاد می‌گیرید چطور:

  • یک ساطع کننده ذره در صحنه خود ایجاد کنید.
  • یک میدان برای هدایت حرکت ذرات ایجاد کنید.
  • از یک شکل جلد برای کنترل حرکت ذرات استفاده کنید.
  • با ویژگی‌های ذره کار کنید.
  • ذرات رنگی.
  • از یک شیب رنگ برای اضافه کردن رنگ‌ها به ذرات استفاده کنید.
  • پخش سفارش ساخت موزیک کردن ذرات با استفاده از ترسیم سخت‌افزار.

ایجاد یک ساطع کننده سفارش ساخت موزیک 

Emitters ذرات را به عنوان یک نمایش انیمیشن می‌سازند. ساطع کننده موقعیت، جهت، کمیت و سرعت اولیه ذرات ساطع شده را هنگام تولد کنترل می‌کند. بعد از تولد ذرات، ویژگی‌های سفارش ساخت موزیک شی ذره ظاهر خود را کنترل می‌کند. سفارش ساخت موزیک 

شما می‌توانید یک ساطع کننده مستقل ایجاد کنید، یا می‌توانید یک ساطع کننده سطح، منحنی و حتی یک ذره هم ساطع کننده را ایجاد کنید. شما یک ساطع کننده را به همان شکل حر سفارش ساخت موزیک کت می‌دهید که هر نوع هندسه را جابجا می‌کنید، ما سفارش ساخت موزیک نند تنظیم کلیدها یا parenting کردن آن به یک شی متحرک.

در مراحل بعدی، یک دایره ایجاد می‌کنید و ذرات را از آن ساطع می‌کنید.

برای ایجاد یک ساطع کننده ذره

  1. دقت کنید که مراحل را در کلاس Dynamics انجام داده‌اید: آماده‌سازی برای درس‌ها.
  2. کادر شروع را به ۱ و کادر نهایی تا ۱۲۰ تنظیم کنید.
  3. Create Create NURBS Primitives Primitives Circle> انتخاب کنید. در پنجره گزینه‌ها، گزینه‌های زیر را تنظیم کنید و روی Create کلیک کنید: o Radius: ۴.

با تنظیم Radius بر روی ۴، دایره به اندازه کافی عریض خواهد بود که انتشار ذره را به وضوح ببیند. با

تعداد بخش‌های تنظیم‌شده در ۲۵ ژانویه، انتشار به طور مساوی از نقاط دور دایره توزیع خواهد شد.

توجه داشته باشید که تصاویر این فصل به شبکه با یک رنگ آبی سفارشی و خطوط شماره‌گذاری شده نشان می‌دهند به طوری که شکل و اندازه اهدافی که ایجاد می‌کنید آسان‌تر است. (اگر می‌خواهید رنگ شبکه را در صحنه خود تغییر دهید، Display شبکه>> را انتخاب کنید).

  1. با انتخاب دایره، ذرات> emit از شی را انتخاب کنید.

به طور پیش‌فرض، این یک ساطع کننده Omni را ایجاد می‌کند. اگر به سمت مرکز شبکه حرکت می‌کنید، می‌توانید یک شمایل کوچک را ببینید که نشان‌دهنده ساطع کننده ساطع کننده است. زمانی که یک ساطع کننده Omni را روی یک شی NURBS ایجاد می‌کنید، برای مثال، یک دایره، هر راس کنترل (CV) در تمام جهات، ذرات را منتشر می‌کند.

  1. برای دیدن انتشار، انیمیشن را برای چند ثانیه پخش کنید.

ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره ذره زمانی که هر نوع ساطع کننده را ایجاد می‌کنید، یک شی ذره به طور خودکار ایجاد شده و به آن متصل می‌شود.

جسم ذرات متصل در ابتدا هیچ ذره‌ای ندارد و بنابراین نامریی است. همانطور که انیمیشن بازی می‌کند و ساطع کننده ذرات را تولید می‌کند، شمارش ذرات جسم ذره متصل را افزایش می‌دهد. زمانی که شما به شروع انیمیشن می‌روید، شمارش ذره به صفر باز می‌گردد.

توجه داشته باشید که اگر دایره را با تعداد کمتری از بخش‌ها ایجاد کرده‌اید، CVs کمتری برای دایره وجود خواهد داشت و بنابراین شکاف بزرگتری‌ بین نقاط انتشار بر روی دایره‌های انتشار وجود خواهد داشت.

  1. نمایش the (پنجره>).
  2. در the، particle۱ را انتخاب کنید.

این شی ذرات است. یک جسم ذرات مجموعه‌ای از ذرات است که ویژگی‌های یکسانی دارند. شما می‌توانید اشیا ذره حاوی یک ذره یا میلیون ذره ذره را ایجاد کنید. هر ذره در یک صحنه متعلق به یک شی ذره است.

خصوصیات object's ذره ظاهر و دیگر ویژگی‌های ذرات ساطع شده را تعریف می‌کنند. مشخصه‌های emitter's، موقعیت اولیه، جهت، کمیت و سرعت ذرات ساطع شده را کنترل می‌کنند.

ایجاد زمینه‌های محور حجم

زمینه نیروهایی هستند که برای انیمیشن کردن حرکت ذرات از آن‌ها استفاده می‌کنید. با یک میدان محور بلندی، شما می‌توانید ذرات را در جهات مختلف در داخل حجم یک مکعب، کره، سیلندر، مخروط یا تیوب حرکت دهید. با استفاده هوشمندانه از این نوع میدان، شما می‌توانید اثراتی مانند ذرات در اطراف موانع، گلوله‌های انرژی خورشید، انفجارها، گرد و غبار و لوله اگزوز را ایجاد کنید.

در مراحل بعدی، از یک میدان محور حجم برای انتقال ذرات به یک مسیر مخروطی استفاده خواهید کرد. هنگامی که ذرات از بالای یک منطقه مخروطی خارج می‌شوند، از یک میدان محور دیگر برای ارائه یک حرکت جرقه به پایین در داخل تیوب استفاده خواهید کرد. نتیجه شبیه چشمه نور است.

برای ایجاد یک میدان محوری حجم مخروطی سفارش ساخت موزیک 

  1. با موضوع ذره که هنوز انتخاب شده‌است، Fields> Axis Volum سفارش ساخت موزیک e> را انتخاب کنید.
  2. گزینه‌های محور اصلی را تنظیم کرده و روی Create کلیک کنید: سفارش ساخت موزیک 

شکل ۵۰: ۵۰ فاصله دور از محور: ۱ از محور: ۱. سفارش ساخت موزیک 

این باعث ایجاد یک میدان محور Volume می‌شود که حرکت ذرات را که وارد حجم آن می‌شوند را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. ذرات در رابطه با یک محور مرکزی در حجم حرکت می‌کنند. برای یک شکل سفارش ساخت موزیک جلد منطقی، محور مرکزی محور Y مثبت سفارش ساخت موزیک 

برچسب ها سفارش ساخت موزیک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 410
  • بازدید سال : 1,651
  • بازدید کلی : 9,500