هسازی فریمها را اجرا میکند، که حرکت garment's را در طول مسیر نشان میدهد. شما این کار را برای ایجاد یک نگاه طبیعی برای لباس در آغاز بخش انیمیشن که دارید انجام میدهید.
سپس، محدوده کادر را تغییر میدهید تا تنها بخش انیمیشن را که ساخته خواهید شد، و نه فریمها از ژست لباس برای ژست شروع انیمیشن تغییر دهید. شما قبل از این مرحله از موقعیت لباس استفاده نخواهید کرد، بنابراین موقعیت فعلی خود را برای استفاده در ابتدای محدوده کادر جدید ذخیره خواهید کرد.
شما انیمیشن را پخش میکنید تا شبیهسازی حرکت cloth's را برای بخش انیمیشن مورد نظر اجرا کنید. برای بالا بردن نتایج، شما شبیهسازی را چندین بار با تنظیمات مشخصه مختلف اجرا میکنید. شما میتوانید ظاهر garment's و حرکت با استفاده از محدودیت، نیروهای دینامیک و یا کلیدها را اصلاح کنید.
درس گردش کار
در بسیاری از گروههای تولید، برای یک متخصص انیمیشن برای انیمیشن سازی شخصیت در یک صحنه، در حالی که یک متخصص آرایش پارچهای میسازد و متناسب با لباس برای یک کپی از شخصیت در یک صحنه دیگر است، معمول است. سپس لباسهای مناسب به صحنه انیمیشن صادر میشوند، که در آن متخصص پارچه آنها را بر روی شخصیت قرار میدهد و شبیهسازی پارچه را برای انیمیشن انجام میدهد.
درسهای زیر از این جریان کار استفاده میکنند. در دو درس اول، شما یک پیراهن و شلوار برای یک شخصیت سهبعدی ثابت به دست میآورید. در آخرین درس، شما یک پیراهن و شلوار را وارد صحنه میکنید که حاوی یک نسخه انیمیشنی از همان شخصیت سهبعدی است. شما پیراهن و شلوار را بر روی شخصیت قرار میدهید، سپس یک شبیهسازی پارچهای اجرا میکنید که باعث چروک و تغییر